کد خبر: ۲۵۵۴۱۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۰۶ مهر ۱۳۹۳

مهرداد اولادی مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی تاکید کرد تصمیمم برای خداحافظی از فوتبال احساسی بود و تحت فشار روانی‌، آن حرف‌ها را زدم. می‌خواهم با ملوان دوباره به تیم ملی برگردم.

او در مورد دلیل خداحافظی‌اش از فوتبال گفت: واقعیت این است که در یک هفته اخیر تحت فشار بودم و به خاطر همین فشار روحی روانی بود که چنین حرفی را زدم. من می‌خواهم به فوتبالم ادامه دهم و با ملوان دوباره به تیم ملی برگردم. من در فوتبال به هر چیزی که اراده کرده‌ام رسیده‌ام، این مرتبه هم می خواهم دوباره ملی‌پوش شوم.

وی ادامه داد: متاسفانه به خاطر یک مصدومیت، برخی دوستان کم‌لطفی کردند و حرف و حدیث‌های فراوانی ایجاد کردند. در حالی که این اتفاق خیلی بزرگ و مهم نبود. تمرینات ملوان از پس‌فردا از سر گرفته می‌شود و من هم با قدرت در تمرین حاضر خواهم شد و به هواداران این تیم قول می‌دهم که روزهای خوبی را برای ملوان رقم بزنیم. تصمیم من برای خداحافظی از فوتبال یک تصمیم احساسی بود.

وی با اشاره به صحبت‌های سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان گفت: ابتدا باید بگویم که محجوب به من خیلی کمک کرده و لطف زیادی به من داشته است. او شخصیت خوبی دارد و همواره حامی بازیکنان بوده و هست. همواره از من هم حمایت کرده است. در مورد مبلغ قرارداد هم حق با او بوده است و من 12 درصد از پولم را گرفته‌ام نه 5 درصد. محجوب یک انسان بسیار بامحبت و با شخصیتی دوست داشتنی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها