کد خبر: ۲۵۵۴۱۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
حمیدرضا سیاسی درباره آخرین وضعیت حسین ماهینی اظهار داشت: «در حال حاضر من، منتقمی، درخشان، خواجه وند و حتی وزارت ورزش همه بسیج شده ایم تا مشکل حسین ماهینی حل شده تا او بتواند تا پایان فصل برای پرسپولیس به میدان رود.»

وی افزود: «باشگاه پرسپولیس در خصوص ماهینی هیچ تخلفی را مرتکب نشده که حالا متضرر شود. از این رو از راه قانونی پیگیر این هستیم که مشکل این بازیکن به طور موقت حل شده تا او تا پایان فصل پرسپولیس را همراهی کند.»

سیاسی یادآور شد:

    تلاش همه مجموعه تیم به علاوه وزارت ورزش باعث شده به نتایج خوبی در خصوص ماهینی برسیم و ان شاءالله فردا یا پس فردا خبرهای خوشی در این باره به گوش هواداران خواهد رسید.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین درباره احتمال بازگشت کریم باقری به کادر فنی تیم عنوان کرد: «اینکه کدام مربی به کادر فنی اضافه شود را سرمربی تیم تصمیم می گیرد، اما بازگشت کریم باقری به پرسپولیس اتفاق خیلی خوبی می تواند باشد. برای ما مایه افتخار است که با کریم باقری همکاری داشته باشیم و همه از بازگشت او استقبال می کنیم.»

وی در پاسخ به این سوال که چرا باقری ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شد تصریح کرد: «دقیقا در متن ماجرا قرار ندارم، اما تا آنجا که می دانم باقری از مدیریت وقت باشگاه خواهان تسویه حساب مالی شد که با خواسته او موافقت صورت نگرفت. در حال حاضر هم اگر باقری از باشگاه طلبکار است قضیه را پیگیری کند و ما حتما خواسته او را عملی خواهیم کرد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها