کد خبر: ۲۵۵۴۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۰۶ مهر ۱۳۹۳

مهدی طارمی این روزها در ترکیب پرسپولیس جا افتاده است و در اولین فصل حضور خود در این تیم می‌رود تا پیراهن تیم ‌ملی را جستجو کند. صحبت های وی را در زیر می‌خوانید:

* آخرین وضعیت مصدومیت؟

-  دیروز بنا به خواست پزشکان تیم تمرین نکردم. آسیب‌دیدگی‌ام حاد نیست.

* بازی استقلال خوزستان؟

- به برد مقابل استقلال خوزستان نیاز داشتیم. حالا بچه‌ها با این برد آرامش بهتری پیدا کرده‌اند و می‌توانیم روز به روز بهتر شویم. اختلاف‌مان با صدر زیاد نیست و با حمایت هواداران می‌شود نتایج بد قبلی را جبران کرد.

* مشکل حسین ماهینی؟

- از ته دل آرزو دارم موضوع معافیت حسین ماهینی حل شود. حسین را مثل برادرم دوست دارم و همیشه از تجارب و مشورت‌هایش بهره برده‌ام. در روزهای اول، من و حسین و رضا نوروزی با هم سر تمرینات می‌رفتیم. رضا مصدوم شد و حالا هم حسین محروم شده. البته سر تمرینات حاضر می‌شود. کاش رضا نوروزی هم زودتر آماده شود.

* احمد نوراللهی؟

- با احمد نوراللهی رفیقم و به قول دوستان دوقلو هستیم. احمد بازیکن خوبی است و ان‌شاءا… بتواند با تیم امید هم به المپیک برود. خوبی تیم ما این است که بزرگ‌ترها از همان روز اول به ما جوان‌ها روحیه و انگیزه می‌دادند و رفاقت در تیم ما بالاست.

* تغییر پست بازی؟

- من در دفاع میانی هم بازی کرده‌ام. پست بازی را مربی تعیین می‌کند و من باید بتوانم خواسته‌های او را برآورده سازم. اکنون هم از من خواسته‌اند یک خط عقب‌تر از مهاجم هدف بازی کنم و همه تلاشم را می‌کنم تا رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنم. خودم دوست دارم نزدیک دروازه باشم اما مهم نظر کادر فنی است.

* بازگشت پیام صادقیان و نیمکت نشینی؟

- اصلاً نگران بازگشت پیام نیستم. پیام صادقیان بازیکن بزرگی است و می‌توانست با تیم ‌ملی به جام ‌جهانی‌ هم برود. او که برگردد، تیم ما قوی‌تر می‌شود و برای من همین مهم است.

* پاس گل در بازی استقلال خوزستان؟

- پاس گل دادن هم لذت خاصی دارد. محمد عباس‌‌زاده مهاجم چهارچوب‌‌شناسی است و خدا را شکر این روزها هم خوب گل می‌زند. خوشحالم که پاس‌هایم به ‌ثمر می‌نشیند.

* وضعیت قرارداد با سرخپوشان؟

- قراردادم با پرسپولیس دو ساله است. سال بعد اگر همین آیین‌نامه و مقررات فعلی باشد، سهمیه بزرگسال خواهم بود. به قرارداد و این مسائل توجهی ندارم و می‌خواهم مهره مؤثری برای تیمم باشم.

* چگونگی کشف توسط دایی؟

- سالی که علی دایی بعد از حضورش در تیم ‌ملی، سرمربی پرسپولیس شده بود، در جام‌ حذفی با ایرانجوان بازی داشتند. خرمزی سرمربی وقت ایرانجوان من را در 17 سالگی به میدان فرستاد. آن بازی را 2 بر یک باختیم.

* شماره 17 پرسپولیس؟

- فرشاد پیوس چهره ماندگاری است. پیراهن شماره 17 او به من انگیزه ویژه‌ای می‌دهد اما هیچ گاه به خودم اجازه نمی‌دهم خودم را با ایشان مقایسه کنم. من کجا و آقا فرشاد کجا. پرسپولیس همیشه مهاجمان بزرگی داشته. آقای دایی، محمدخانی و خیلی‌های دیگر.

* زندگی در تهران؟

- فقط مسیر منزل تا درفشی‌فر را بلدم. اهل بیرون رفتن نیستم و بلافاصله بعد از تمرینات و بازی‌ها برمی‌گردم منزل.

* علی دایی؟

- علی دایی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. او به من اعتماد کرد و واقعاً از او ممنونم. در مورد تغییر کادر فنی من نمی‌توانم نظری داشته باشم. هر مربی یک سبک و برنامه خاصی دارد و من باید تابع مربی باشم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها