کد خبر: ۲۵۵۲۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
هافبک تیم استقلال گفت: «بازی دیشب ما برابر ذوب آهن یکی از سریع ترین مسابقات این فصل لیگ بود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امید ابراهیمی درباره اینكه نامش در لیست تیم ملی است، بیان داشت: «هنوز لیست قطعی اعلام نشده، ولی از اطرافیان فدراسیون شنیده ام که ظاهرا من هم به تیم ملی دعوت می شوم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بتوانم در خدمت تیم کشورم باشم. البته سعی خواهم کرد تا این بار تحت هیچ شرایطی از لیست نهایی تیم ملی خط نخورم.»

 

وی در خصوص دیدار مقابل ذوب آهن اظهار داشت: «فکر نمی کنم بازی بدی انجام داده باشیم و بیشتر دچار بدشانسی شدیم که روی یک غفلت گل خوردیم. امیدوارم بدشانسی استقلال در همین اصفهان تمام شده باشد و در مسابقات بعدی دچار این مشکلات نشویم.»

 

ابراهیمی درباره اینکه هنگام به ثمر رسیدن گل اول ذوب آهن کنار تیر دروازه ایستاده بود گفت: «متاسفانه نباید در آن نقطه به حریف فرصت ضربه زدن می دادیم ولی وقتی که رجب زاده ضربه اش را به سمت دروازه زد با تمام توانم به هوا برخاستم تا توپ را دفع کنم، اما سرعت توپ زیاد بود و از بالای سرم به درون دروازه رفت.»

 

هافبک استقلال اضافه کرد: «از این بابت متاسفم، اما من تمام تلاشم را کردم که توپ را دفع کنم، اما سرعت توپ زیاد بود. واقعا خیلی تلاش کردم که این توپ را بزنم اما نشد.»

 

وی درباره شکست استقلال مقابل ذوب آهن گفت: «فکر نمی کنم شکست نتیجه خوبی برای این بازی بوده باشد چون ما پا به پای ذوب آهن جنگیدیم و شاید مساوی نتیجه عادلانه تری برای این بازی می توانست بود. بازی فوق العاده سرعتی و زیبایی از هر دو تیم شاهد بودیم که فکر می کنم دلیل اصلی اش میانگین سنی پایین هر دو تیم بود. این بازی از سرعت استاندارد لیگ ایران بالاتر بود.»

 

ابراهیمی در پایان گفت: «اگر تمام بازی های لیگ با این سرعت برگزار شود قطعا طرفداران فوتبال بیش از پیش برای تماشای مسابقات به ورزشگاه ها خواهند آمد. من که فکر می کنم بازی دیشب ما برابر ذوب آهن یکی از سریع ترین مسابقات این فصل لیگ بوده باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها