کد خبر: ۲۵۵۰۸۰
زمان انتشار: ۲۲:۰۰     ۰۵ مهر ۱۳۹۳

به گزارش 598،سرمربی تیم استقلال ضمن تشریح وضعیت آبی‌پوشان در جدول خطاب به بازیکنان تیمش گفت باخت‌های گذشته را فراموش کنید و به نظر من هنوز اتفاقی نیفتاده است. ما در رده دوم جدول هستیم و به همین دلیل می‌دانم که این توانایی را داریم که به جایگاه حقیقی خود برگردیم خودتان بروید و فیلم بازی را ببینید و قضاوت کنید. من حرفی در این مورد نمی‌زنم اما امام علی(ع) می فرماید که صبر داشته باشید و با صبوری به هدف‌تان برسید.

وی تاکید کرد:‌ اگر توپ سجاد شهباززاده گل می‌شد و یا ما به آن شکل گل نمی‌خوردیم الان من بهترین مربی ایران بودم و تیم‌مان هم بهترین بدن‌سازی را داشت اما حالا این اتفاق رخ داده و خودمان باید شرایط را عوض کنیم.

قلعه نویی در ادامه به انتقاد از بازیکنان ملی پوش تیمش پرداخت و گفت: ما در 6 بازی اول با بازیکنانی کم ادعا مثل خرسندنیا و مگویان به میدان رفتیم و 18 امتیاز گرفتیم، اما برخی بعد از جام جهانی نتوانستند به ما کمک کنند و بهتر است خودشان در مورد عملکردشان فکر کنند.

بعد از صحبت‌های قلعه‌نویی، جواد زرینچه بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها حلقه اتحاد تشکیل داد.

مربی تیم استقلال از بازیکنان خواست حالا که این شرایط رخ داده ما باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و انشاالله از بازی با ملوان باید بردهای‌مان آغاز شود چون نیاز به پیروزی داریم و مردم هم از ما انتظار دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها