کد خبر: ۲۵۴۶۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
حکم حسين ماهيني اعلام شده و طبق اين حکم کارت معافيت از سربازي مدافع راست ملي‌پوش پرسپوليس باطل شده است و بر همين اساس طبق اعلام سازمان ليگ اين بازيکن از همراهي پرسپوليس در مسابقات ليگ محروم خواهد بود.
به گزارش 598،به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها که با محرومیت ماهینی مواجه شده‌اند طبق درخواست حمید درخشان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا زمینه بازگشت ماهینی و حل این مشکل را فراهم کنند.

تازه‌ترین اخبار در مورد ماهینی حاکی از آن است که پرسپولیسی‌ها منتظر رای دیوان عدالت اداری هستند، رایی که باید کتبا به باشگاه ارسال شود، در این میان گویا سران باشگاه پرسپولیس قبل از دریافت این حکم پی برده‌اند که دیوان عدالت اداری رای داده که حسین ماهینی کماکان می‌تواند از معافیتش استفاده کند. به معنایی دیگر اگر خبر دریافتی سران باشگاه پرسپولیس درست باشد و دیوان عدالت اداری چنین حکمی داده باشد ماهینی می‌ تواند بدون هیچ مشکلی برای پرسپولیس بازی کند. کما اینکه سرخپوشان معتقدند که کی‌روش به همین دلیل ماهینی را در لیست مدعوین به تیم ملی قرار داده است. به هر حال باشگاه پرسپولیس منتظر است تا حکم کتبی دیوان عدالت اداری از سوی فدراسیون و سازمان لیگ به این باشگاه ارسال شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها