کد خبر: ۲۵۴۶۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
نمايش مقتدرانه ايسکو و ايارامندي در مقابل الچه، اين سوال را در ذهن ها بوجود آورده است که آيا زمان آن نرسيده است که کارلتو، بيشتر از قبل روي اين دو ستاره جوان خود حساب کند؟

به گزارش 598،به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در مقابل الچه با سیستم جدیدی وارد میدان شد. مساله ای که آنچلوتی وعده اش را داده بود. کارلتو در نشست خبری پیش از بازی، خبر از ایجاد تغییراتی چه در سیستم رئال و چه در ترکیب ثابت این تیم داده بود. پدرو سن مارتین از نشریه AS در این رابطه می نویسد:



آنچلوتی به دنبال دستیابی به سیستمی بود تا میانه زمین رئال، در هیچ مقطعی از بازی، خالی از بازیکن نماند و فرصت برای مهاجمین حریف برای استفاده از ضد حملات ایجاد نشود.بخصوص پس از جدایی ژابی آلونسو و دی ماریا، لزوم ایجاد تغییرات تاکتیکی در رئال مادرید حس می شد.



رئال برای اولین بار در این فصل، مقابل الچه با سیستم 2-4-4 کرد؛ در حالیکه پس از مدت ها بنزما نیمکت نشین شده بود. آرایش خط میانی این تیم متشکل از کروس-خامس-ایارامندی و ایسکو بود.



نمایش خوب این خط هافبک جوان و پویا، در کنار درخشش رونالدو و بیل، بردی قاطعانه را نصیب شاگردان کارلتو کرد.نمایشی که تحسین هواداران و کارشناسان را به دنبال داشت.در این بازی، بخصوص همکاری عالی ایسکو و ایارامندی به چشم می آمد.



 ایارا که در فصل گذشته، انتقادات سختی به او وارد شده بود، در این مسابقه، بر خلاف گذشته کاملا بر جریان بازی مسلط بود و با اعتماد به نفس بالایی بازی می کرد. او 117 پاس صحیح به هم تیمی هایش داد که از این میان، 30 تایش به ایسکو و 26 پاس نیز به کروس داده شده بود.



همکاری و مشارکت او با بازیکنان کناریش، جمع کردن توپ های برگشتی و کمک به خط دفاع، از شاخصه های بارز بازی ایارامندی بود.بازیکن سابق سوسیه داد،در این فصل تا پیش از بازی با الچه تنها 34 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرده بود.



در مقابل، ایسکو در 4 بازی برای رئال، مجموعا 158 دقیقه بازی کرده بود. نمایش تکنیکی ایسکو و حرکات پا به توپ او، بارها هواداران رئال را به تشویق او واداشت.رئال به دفعات روی حرکات ایسکو، صاحب ضربه خطا در اطراف محوطه جریمه شد و توانایی بالای این جوان مالاگایی در حفظ توپ، کمک فراوانی به ایجاد توازن در شکل بازی رئال می کرد.



اگر امروز از هواداران رئال سوال کنید که بین ایسکو و بنزما، کدام بازیکن را ترجیح می دهید؟ بدون شک جواب سوال شما ایسکو خواهد بود.روشن است که ایسکو و ایارامندی، در ایده های اصلی آنچلوتی جایی ندارند و بازیکنانی نیمکت نشین محسوب می شوند؛ اما کسی چه می داند؟ شاید این نمایش خوب، کمک کند تا از این پس، شاهد بازی های بیشتری از این دو جوان آینده دار در ترکیب ثابت رئال باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
sinakhalili
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۱
۰
lایسکو بازیکن فوق لعاده است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها