کد خبر: ۲۵۴۵۷۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
مهاجم تیم پرسپولیس گفت: «حضور علی کریمی در کنار تیم در هر سمتی که باشد به نفع پرسپولیس است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، هادی نوروزی درباره بازوبند کاپیتانی و مسائل مربوط به تیمش در آستانه بازی با استقلال خوزستان به سوالات پاسخ داد:

 

* این روزها صحبت از این است که هادی نوروزی احیا شده است!

- هنوز اتفاق خاصی رخ نداده، شاید در این دو بازی عملکردم خوب بوده، اما معتقدم می توانم خیلی بهتر از اینها ظاهر شوم. آمادگی من الان بین 60 تا 70 درصد است و بازی به بازی شرایطم بهتر می شود. البته از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط بسر می برم.

 

* با این وضعیت در بازی فردا حتما گلزنی خواهی کرد؟

- چرا که نه. اگر موقعیت فراهم شود حتما یا گل خواهم زد یا پاس گل می دهم. آنچه اهمیت دارد پیروزی تیم است که در شرایط فعلی ما شدیدا به آن نیاز داریم.

 

* حضور علی کریمی در تمرینات چقدر تاثیر مثبت داشته است؟

- باید از علی کریمی تشکر کرد که در این شرایط در تمرینات تیم ما حاضر شد. حضور او نه تنها موج مثبتی روی سکوها به وجود آورد بلکه روحیه بازیکنان را نیز به صد رساند. شخصا علاقه خاصی به کریمی دارم و شخصیت او را منحصر به فرد می دانم. خیلی از بچه های تیم هم آرزویشان این بود که کنار کریمی بازی کنند و الان خوشحالند که او در تمرینات حضور پیدا می کند. امیدوارم حضور کریمی در تیم مقطعی نباشد و او همیشه کنار ما بماند.

 

* منظورت این است که کریمی برای پرسپولیس به میدان برود؟

- با توجه به آمادگی که کریمی دارد، هیچ مشکلی برای بازی کردن او نمی بینم هر چند علی آقا آنقدر باهوش است که خودش تصمیم بگیرد که بازی کردن به صلاحش است یا نه. کریمی چه بازی کند و چه نکند، حضورش در تمرینات پرسپولیس بسیار مثبت است. او محبوبیت فوق العاده ای نزد هواداران دارد و بازیکنان هم قبولش دارند و هم اینکه احترام خاصی برای او قائل هستند.

 

* صحبت از این است که با تغییر کادر فنی رفاقت در پرسپولیس بیشتر شده، واقعا همینطور است؟

- رفاقت همیشه در پرسپولیس بوده، اما در مقطعی کمتر و مواقعی مثل حالا بیشتر. بعد از برد راه آهن روحیه بچه ها خیلی بهتر شد و رفاقت آنها نیز بیشتر. اگر بتوانیم بازی های آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم شرایط خیلی بهتر خواهد شد.

 

* باخت های استقلال چقدر در روحیه شما تاثیرگذار بود؟

- مسلما باخت های استقلال هم روحیه ما را بهتر کرد و هم اینکه هواداران خوشحال شدند. هر باختی که استقلال می آورد یک بار سنگین از دوش ما برداشته می شود. مخصوصا اینکه وقتی ما می بریم این بار روی دوش استقلالی ها سنگینی می کند. خوشبختانه فاصله ما با استقلال کمتر شده و این هفته می تواند به عدد سه برسد.

 

* ابتدای فصل علاقه ای برای بستن بازوبند کاپیتانی نشان ندادی، در حال حاضر هم چنین قصدی نداری؟

- من از بستن بازوبند کاپیتانی بدم نمی آید و آن را برای خود افتخار می دانم، اما به شرطی که شرایط برای بستن بازوبند مهیا باشد. ابتدای فصل این احساس را داشتم که بازوبند را نبندم، بهتر است.

 

* یعنی منظورت این است که ابتدای فصل شرایط مهیا نبود؟

- در همان بازی اول این احساس را داشتم که جایگاهم در ترکیب تیم چندان محکم نیست و به این خاطر بازوبند را به نورمحمدی دادم تا او ببندد. اتفاقا تصمیم خیلی خوبی گرفتم چون در بین دو نیمه بازی تعویض شدم در بازی بعد هم روی نیمکت قرار گرفتم. وقتی این اتفاق افتاد به خودم گفتم خوب شد که بازوبند را نبستم. در این مدت سعی کرده ام جایگاه خود را در ترکیب اصلی محکم کنم خوشبختانه با تغییر کادر فنی و اعتماد درخشان به من شرایطم خیلی بهتر شده است. الان احساس می کنم رفته رفته به بازیکنی تبدیل می شوم که هم هواداران از آن انتظار دارند و هم اینکه خودم توقع دارم. با ادامه این روند حتما بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهم بست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها