کد خبر: ۲۵۴۵۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری از آزادراه قم – گرمسار تا زمستان سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، عباس آخوندی که صبح پنجشنبه از کارگاه ساخت آزاده راه قم - گرمسار بازدید می‌کرد با اشاره به اینکه این پروژه تا زمستان آماده بهره برداری خواهد شد، اظهار داشت: تصمیم ما این است که هیچ پروژه‌ای را بدون ایمنی کامل از پیمانکاران تحویل نگیریم.

وی با اشاره به اینکه در بهره برداری از طرح ها عجله‌ای وجود ندارد، گفت: آنقدر تحمل می‌کنیم تا آزادراه قم - گرمسار صد درصد تکمیل شده و تمام جزئیات از جمله علائم راهنمایی و رانندگی، سیستم کنترل از راه دور، خط کشی‌ها و گاردیل آماده شود تا سازمان راهداری بتواند مسئولیت بهره برداری از آن را به عهده بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی از پیمانکار این پروژه خواست تامین جزئیات مربوط به ایمنی این راه مانند گاردریل و سیستم کنترل از راه دور را از همین الان آغاز کند.

توجه به زیبایی راه‌ها

وی با اشاره به اینکه بجز ایمنی، زیبایی و منظر آزادراه هم مهم است، ادامه داد:  پیمانکار باید با مشاور معماری و شهرسازی به منظور ارتقای زیبایی منظر آزادراه همکاری کند.

آخوندی ادامه داد: همانطور که به ایمنی راه‌ها فکر می‌کنیم زیبایی و آسایش مسافر را هم مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه به مفهوم معماری راه تاکنون توجهی نشده اظهار داشت: این اصطلاح باید در ادبیات وزارت راه و شهرسازی وارد شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مطالبات پیمانکار این پروژه تصریح کرد: با توجه به مصوبه هیئت دولت می‌توان مطالبات و بدهی‌های پیمانکاران را تهاتر کرد و به این وسیله بخش مهمی از مطالبات تامین می‌شود.

وی به طرح احداث کمربند جنوب غربی تهران نیز اشاره کرد و افزود: پس از تصویب این طرح در هیئت دولت آماده احداث این کمربندی خواهیم بود تا به آزاد راه قم - گرمسار متصل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها