کد خبر: ۲۵۴۴۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: قطعا در درجه اول به فکر سلامتی بهادر مولایی هستیم اما وی فردا روز تخته می‌رود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، کسب مدال نقره دسته 85 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری بازی‌های آسیایی اینچئون توسط کیانوش رستمی در حالی که تا آخرین لحظات، مدال طلا را در اختیار داشت، همه را شوکه کرد. وزنه بردار چینی با مهار وزنه 218 کیلوگرمی در حرکت آخر دو ضرب خود توانست با مجموع 381 کیلوگرم ضمن جابجایی رکورد آسیا،‌ مدال طلا را از گردن رستمی دربیاورد تا وزنه بردار ایران با مجموع 380 کیلوگرم به مدال نقره اکتفا کند.

بهمن زارع، سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در این باره به خبرنگار اعزامی تسنیم به اینچئون گفت: در روز مسابقه هر اتفاقی ممکن است بیفتد و این اتفاقات جزیی از ورزش است. خیلی از کارشناسان فکرش را هم نمی‌کردند که مدال طلا از  دست کیانوش خارج شود. حتی مربیان دیگر تیم‌ها پیش از اینکه وزنه بردار چینی وزنه بزند به ما تبریک گفتند. با این حال برای من مهم این است که کیانوش تمام تلاشش را کرد.

زارع در مورد وضعیت بعادر مولایی گفت: پزشک تیم در سالن او را معاینه کرد و قرار است فردا جمعه وزن کشی کند و روی تخته برود. قطعا در درجه اول به فکر سلامتی او هستیم. 40 روز دیگر مسابقات جهانی پیش روی ماست و تمام بچه‌ها باید با سلامتی کامل در اختیار تیم ملی باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها