کد خبر: ۲۵۴۴۰۱
زمان انتشار: ۲۳:۱۴     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
صبحي که آدم با خبر دعوت به تيم‌ملي بيدار شود، لابد خاطره انگيز و فوق العاده خواهد بود اين چيزي است که محسن دلير مهاجم تراکتورسازي امروز تجربه کرد. کسي که همسايه ها خبرش کرده اند که به تيم‌ملي دعوت شده است.
به گزارش 598،خبرنگار "ورزش سه"، با این بازیکن آینده‌دار تراکتورسازی گفت‌وگویی انجام داده که آن را می‌ خوانید:

همسایه ها به من خبر دادند

صبح که از خواب بیدار شدم، همسایه ها به من خبر دادند به اردوی تیم‌ملی دعوت شدی. واقعا خوشحالم چون آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم‌ملی کشورش بازی کند. امیدوارم در لیست نهایی کی‌روش هم باشم و بتوانم با دو بازی خوب مقابل سپاهان و سایپا خودم را بیشتر نشان دهم و همراه تیم‌ملی به پرتغال بروم.

انتظار این دعوت را نداشتم

من پارسال زیاد بازی نکردم و کارنامه مناسبی نداشتم که بخواهم بابتش به تیم‌ملی دعوت شوم. حقیقتش همین الان هم فکر نمی کردم من را به تیم‌ملی دعوت کنند. اما خدا را شکر می‌ کنم که خوب بازی کردم و توانستم نظر سرمربی تیم‌ملی را جلب کنم.

آقای خطیبی تبریک گفت

آقا رسول از اولین کسانی بود که به من زنگ زد و دعوتم به تیم‌ملی را تبریک گفت. او عقیده داشت باید از تراکتور 5، 6 نفر به تیم‌ملی دعوت می‌ شدند چون ما صدرنشین لیگ هستیم. خوشحالم که سرمربی تیم از دعوت من خوشحال است. فکر می‌کنم اگر آقا رسول نبود من بازی نمی کردم و به تیم‌ملی هم دعوت نمی شدم. من دست آقا رسول را می‌ بوسم.

نمی شد بازی کنم

اینکه آقای جلالی من را بازی نمی داد دلایل مختلفی داشت از جمله اینکه سعید دقیقی و علی کریمی و کریم انصاری فرد در این تیم بودند. من به نظر ایشان احترام می‌ گذارم و همین که کنار این بازیکنان بزرگ بور خوردم برای من اتفاق بزرگی است. از ایشان هم ممنون هستم.

من و ادینهو

با ادینهو زوج خیلی خوبی شده ایم، هر شب قبل از بازی با هم صحبت می‌ کنیم که چه کارهایی انجام بدهیم. ما با هم خصومتی نداریم و به هم کمک می‌کنیم. فرقی هم نمی کند که چه کسی آقای گل شود، مهم این است که تیم بالا نگه داشته شود. بخصوص در شرایطی که رقابت خیلی بالاست و فاصله امتیازات کم است ما باید هم و غم مان تراکتورسازی باشد نه افتخارات فردی.

بازی سپاهان

مسابقه خیلی سختی مقابل سپاهان داریم. از آن بازی های 6 امتیازی است و به همین دلیل درتمام این هفته شدیدا مشغول کارهای تاکتیکی بوده ایم. امیدوارم بتوانیم این بازی 6 امتیازی را به نفع خودمان تمام کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها