کد خبر: ۲۵۴۳۸۰
زمان انتشار: ۲۳:۰۱     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
توني اوليويرا، مربي محبوب تبريزي ها اين روزها از يک تيم ايراني پيشنهاد همکاري دريافت کرده و بعيد نيست ظرف هفته هاي آينده بار ديگر به ليگ ايران برگردد.
به گزارش 598،تونی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه"، ابتدا در مورد وضعیت تیم سابقش تراکتورسازی صحبت می‌کند:« بازی های تراکتورسازی را با جدیت پیگیری می کنم. خیلی خوشحالم که این تیم در رده اول جدول قرار گرفته و مدعی جدی قهرمانی محسوب می شود. برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که تا آخر فصل به همین روند رو به رشد خود ادامه بدهند»

تونی در ادامه به تعریف و تمجید از ادینیو می پردازد:« ادینیو بازیکن فوق العاده ای است. او قابلیت بالایی دارد و با گلهایی که به ثمر رسانده نشان داده که تراکتورسازی می تواند روی توانایی هایش برای کسب عنوان قهرمانی حساب کند. خیلی دوست داشتم من هم در زمان مربیگری در تراکتورسازی ادینیو را داشتم و از وجود او بهره می بردم»

اولیویرا اما از یک پیشنهاد ایرانی صحبت می کند اما نام تیم را نمی گوید:« یک تیم از قطر، یک تیم از آذربایجان و یک تیم ایرانی به من پیشنهاد داده اند اما جایی را برای مربیگری انتخاب می کنم که شرایطش بهتر باشد. دلم برای ایران تنگ شده اما دوست ندارم نام این تیم ایرانی را بگویم. باید ببینیم در آینده ای نزدیک چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شاید برگشتم و دوباره در ایران مربیگری کردم»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها