کد خبر: ۲۵۴۳۶۱
زمان انتشار: ۲۲:۵۰     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
کاوه رضايي از تيم اميد با وجود تمام انتقادهايي که از اين تيم مي‌ شود حمايت مي‌ کند. تيم اميد با کسب سه امتياز از دو بازي از صعود به مرحله دوم بازي هاي آسيايي اينچئون باز ماند، نتيجه اي که مي‌ تواند بدترين نتيجه تاريخ فوتبال ايران باشد.
به گزارش 598،این نتایج در شرایطی رقم خورد که ایران با تیم های درجه سه ویتنام و قرقیزستان هم گروه بود و همه انتظار داشتند که این تیم خیلی راحت از گروهش صعود کند.

با این حال کاوه رضایی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، دلیل های حذف تیم‌ملی را بازگو کرد: ما واقعا فرصت کمی برای هماهنگی داشتیم، دو هفته مانده به بازی ها وارد اردو شدیم و واقعا فرصتی برای هماهنگی وجود نداشت. خیلی ها نسبت به شرایط تیم امید اعتراض می‌کنند اما من می‌ گویم تیم ما از نظر فردی پتانسیل خوبی داشت اما از نظر تیمی فرصتی برای هماهنگی نداشتیم.

او ادامه داد: من فکر می‌ کنم کادرفنی تیم همه زحمتشان را کشیده اند اما فرصتی نبود که بخواهیم خودمان را با شرایط هماهنگ کنیم. بالاخره برای چنین بازی هایی فرصت بیشتری لازم است تا به هماهنگ بیشتری برسیم.

او با حمایت از بازیکنان تیم امید گفت: در این مدت هجمه علیه تیم امید زیاد بود ولی شک نکنید که بازیکنان ما آینده های فوتبال کشورمان هستند. فوتبال بازی اتفاقات است و من چیز بیشتری نمی توانم بگویم.

محسن مسلمان بعد از حذف تیم امید بی توجه به اینکه از مردم عذرخواهی کند، عکس خودش را به همراه طراح لباسش روی صفحه اینستاگرام گذاشت و این مساله با واکنش مردم و اهالی فوتبال همراه بود. رضایی در پاسخ به این سوال که آیا برای بازیکنان حذف از بازی های آسیایی مهم نبود هم گفت: صددرصد این حرف ها را تکذیب می‌ کنم. محسن مسلمان بعد از بازی اصلا شرایط خوبی نداشت و شوکه شده بود. ما با هم، هم اتاق بودیم و تا صبح هیچ کدام نخوابیدیم و این برخوردی که با مسلمان شد درست نبود، بعد از بازی با ویتنام همه به اینستاگرام مسلمان حمله کردند و جمله های بدی به او نسبت دادند. خود من بعد از بازی در صفحه اینستاگرامم از مردم معذرخواهی کردم ولی عده ای به من فحاشی کردند. با این شرایط آدم پشیمان می‌ شود که عذرخواهی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها