کد خبر: ۲۵۴۳۵۲
زمان انتشار: ۲۲:۲۰     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
مدافع تيم اميد ادعا مي‌ کند امکانات اردوي تيم‌ملي در اينچئون اصلا مناسب نبود و به همين دليل تيم اميد نتوانست نتيجه بگيرد.
به گزارش 598،مرتضی پورعلی گنجی در این باره به "ورزش سه" گفت: واقعا شرایط اردوی ما در کره اصلا خوب نبود ما در یک اتاق هفت نفره  می‌ خوابیدیم و به هیچ عنوان تمرکز لازم را نداشتیم. همین تیم کره ای که  می‌ بینید در این مسابقات انقدر خوب کار کرده دلیلش این است که انها در کمپ تیم های ملی کره اقامت داشتند و تمام امکانات برای آنها فراهم بود.

او ادامه داد: ما مجبور بودیم سیب زمینی پخته بخوریم کسی که سیب زمینی می خورد که دیگر نمی تواند بازی کند. شاید باور نکنید روز  می‌ شد که صبحانه، نهار و شام تخم مرغ  می‌ خوردیم. خودتان بگویید ما با این شرایط  می‌ توانستیم نتیجه بگیریم. واقعا شرایط ما بد بود و دوست دارم مردم هم این را درک کنند.

او درباره عدم هماهنگی بازیکنان هم گفت: صحبت من این است اگر نتیجه مهم نبود فقط با تیم زیر 21 سال به این مسابقات  می‌ رفتند و در این صورت آنها برای بازی های بزرگتر اماده  می‌ شدند اگر هم نتیجه مهم بود باید کل تیم را زیر 23  می‌ بردند و شما  می‌ دیدید در این صورت ما با مقام قهرمانی برمی گشتیم. شما دیدید من و شش نفر دیگر از تیم زیر 23 سال و با بقیه بازیکنان هماهنگ نبودیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها