کد خبر: ۲۵۴۳۴۰
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
ايارمندي در پايان بازي با الچه به تمجيد از کريس رونالدو پرداخت
به گزارش 598،به گزارش "ورزش سه"، "آسیر ایارامندی"، بازیکن جوان تیم رئال مادرید، شب گذشته برای اولین بار در این فصل در برنابئو برای رئال به میدان رفت و در پیروزی 5-1 رئال مقابل الچه،بازی خوبی نیز از خود به نمایش گذاشت.

او در مصاحبه ای به سوالات خبرنگاران در مورد بازی شب گذشته پاسخ داد:" بازی خوبی انجام دادم. مثل سایر بازیکنان که نمایش خوبی داشتند. هر چند که در ابتدا از حریف عقب افتادیم اما به خوبی به بازی برگشتیم و با زدن 5 گل، پیروز شدیم. مدتها بود که از ابتدا برای رئال به میدان نمی رفتم و از بازی خودم راضی هستم"

وی ادامه داد:"همیشه سعی می کنم که بهترین نمایشم را در زمین ارائه دهم. گل زدن برای من دشوار است،چرا که نقش من در رئال چیز دیگریست.در مقابل الچه همه بازیکنان به اندازه کافی خوب بودند.می خواهم به سختی تمرین کنم تا بتوانم دقایق بیشتری برای رئال بازی کنم"

بازیکن سابق سوسیه داد در مورد رونالدو افزود:" این همان رونالدویی است که انتظار داریم.او بهترین بازیکن جهان است. در هر مسابقه ای گل می زند و مهمترین بازیکن رئال است."

 او در پایان، در مورد بازی روز شنبه رئال مقابل ویارئال چنین گفت:" بازی دشواری خواهد بود. فصل گذشته در زمین ویارئال دچار مشکل شدیم. اما امسال می خواهیم آنها را شکست دهیم"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها