کد خبر: ۲۵۴۳۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۱۴ آبان ۱۳۹۰
بروجردی:
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، آمریکا و رژیم صهیونیستی را نماد تروریسم دولتی دانست و تاکید کرد که محکومیت آمریکا با ۱۰۰ سند ایران برای جهانیان محرز می‌شود.
به گزارش گروه دریافت خبرگزاری خانه ملت؛علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فارس، با اشاره به ۱۰۰ سند خدشه‌ناپذیر جمهوری اسلامی ایران درباره اقدامات تروریستی آمریکا،اظهار داشت:مقام معظم رهبری در دیداری که اخیراً با دانش‌آموزان و دانشجویان در آستانه ۱۳ آبان داشتند، تصریح کردند که جمهوری اسلامی ایران ۱۰۰ سند خدشه‌ناپذیر و محکم و متقن درباره اقدامات تروریستی ایالات متحده آمریکا قرار دارد که این امر بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود:این مسئله برای محکومیت آمریکا در زمینه اقدامات تروریستی این کشور به لحاظ حقوقی مسئله بسیار مهمی است؛چرا که بدون تردید آمریکایی‌ها نشان دادند که چه خودشان و چه رژیم صهیونیستی که مورد حمایت کامل آمریکاست،نماد تروریسم دولتی هستند و این خطرناک‌ترین نوع تروریسم در جهان امروز است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس یادآور شد:با توجه به امکاناتی که دولت‌ها در اختیار دارند، وقتی که وارد عرصه حرکت‌های تروریستی شوند، از تروریست‌های حرفه‌ای هم خطرناکتر خواهند بود، بنابراین امروز آمریکا در معرض این اتهام جدی قرار دارد و آمریکا عملا با این مستندسازی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی محکوم خواهد بود.
به گفته وی؛آمریکایی‌ها که بسیار برای سندسازی علیه جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند و می‌خواهند علیه ایران فضاسازی کرده و کشورمان را از بُعد حقوق بشر محکوم کنند، محکومیت خودشان با این اسناد محرز خواهد شد.
بروجردی در ادامه گفت: این حرکت شجاعانه‌ای بود که توسط رهبر معظم انقلاب رقم خورد و صحبت‌های امروز جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی در سخنرانی ۱۳ آبان که گوشه‌ای از این موضوع روشن شد، نشاندهنده تحول مهمی برای آمریکایی‌ها در عرصه جهانی در راستای ارائه چهره واقعی این کشور به جهانیان است.
وی بر همین اساس تصریح کرد:جدای از محتوای این اسناد، این مسئله و ارائه سند توسط ایران نشاندهنده دخالت آمریکا در اقدامات تروریستی در جمهوری اسلامی ایران و منطقه است که برای محکومیت امریکایی‌ها کافی است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خاتمه درباره بررسی این موضوع در کمیسیون متبوعش، گفت:حتما هر اقدامی که کمیسیون امنیت ملی در این راستا انجام دهد را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها