کد خبر: ۲۵۳۴۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
هوگو سانچس، اسطوره رئال مادريد عنوان کرد که چيچاريتو به زمان نياز دارد تا اعتماد آنچلوتي را جلب کند.

به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، سانچس که 5 بار عنوان آقای گلی لالیگا را به دست آورد، در مصاحبه ای با آ.اس شرکت کرد و به تمجید از چیچاریتو، مهاجم جدید رئال که در بازی مقابل لاکرونیا موفق شد دو گل به ثمر برساند پرداخت.
از انتقال چیچاریتو به مادرید متعجب شدید؟

بله، تعجب کردم. همه تعجب کردند به جز خود مادریدی‌ها

به نظر می‌رسید دوران خوبی در یونایتد سپری نمی‌کند...

بله همینطور بود. تحت هدایت فرگوسن او خوب کار می‌کرد. تغییرات در یونایتد و عدم اطمینان مربی ها به او باعث شد او افت کند. چیچاریتو امیدوار است که آنچلوتی به او اطمینان داشته باشد و زمان کافی به او بدهد تا کیفیتش را نشان دهد.

توانایی های اصلی چیچاریتو چه چیز‌هایی هستند؟

او یک پدیده است. بسیار سریع و تاثیر گذار است و با حرکات سرعتی و شوت‌های دقیقش با پای چپ و راست و هد، می‌تواند حریف را دچار دردسر کند. او مهاجمی است که مقابل مدافعان حریف عملکردی عالی دارد. چیزی که نیاز داشت دقیقا گل‌هایی بود که مقابل لاکرونیا زد. با گل‌هایش، او اعتماد سرمربی را جلب می‌کند. وقتی بیشتر به او فرصت داده شود، موقعیت بیشری خواهد داشت و می‌تواند تاثیر بیشتری در بازی‌های مادرید داشته باشد.

دیگر مهاجم رئال، کریم بنزما توانایی های دیگری دارد. شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

کریم هم کیفیت و استعداد بالایی دارد. او به خوبی در بازی تیم شرکت می‌کند و موقعیت ایجاد می‌کند. تاثیر او در زمین مثل دیگر مهاجمان نیست. رونالدو بدون اینکه مهاجم اصلی تیم باشد، از تاثیر بنزما در بازی استفاده می‌کند.

رونالدو در حال شکاندن تمام رکورد‌ها است...

او لحظات مهمی در تاریخ ثبت کرده است. شایسته ی تقدیر است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها