کد خبر: ۲۵۳۲۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
بختیار رحمانی اظهار داشت: «نمی دانم چه گناهی کرده ام که آن افراد آن طور با آبرویم بازی کردند؟»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بخیتار رحمانی بالاخره سکوتش را شکست تا شاید با مطرح کردن برخی صحبت ها، به حرف و حدیث هایی که هر روز پیرامونش منتشر می شود پایان بدهد. این بازیکن از تکمیل شدن مدارکش در آینده ای نزدیک و بازی دوباره در فولاد بعد از پایان مصدومیتش خبر می دهد.

 

رحمانی در خصوص این مسائل به سوالات پاسخ می دهد.

 

* بالاخره تصمیم گرفتی سکوتت را بشکنی؟

- دیگر نمی توانستم ساکت بمام و ببینم که دارند با آبرویم بازی می کنند. در این مدت خیلی ها با آبرویم بازی کردند. هر چقدر سکوت کردم تا شاید دست از این کارهایشان بردارند، دیدم که آنها بدتر کردند. همه حرف هایم را می زنم تا دیگر دست از سرم بردارند.

 

* از قضیه کارت معافیتت شروع کنیم. استارت این جریانات از کی زده شد؟

- بدبختی ها من از زمانی شروع شد که فولاد قهرمان شد. ای کاش آن جام هیچ وقت به ما نمی رسید تا اینطور با آبروی من و خیلی دیگر از بازیکنان بازی نمی شد. همراه تیم ملی به برزیل رفته بودم و در حالی که در ایران نبودم، برخی شروع به پرونده سازی علیه من کردند. در مدارکم برخی نواقص وجود داشت که فدراسیون به من اطلاع نداده بود. آن افراد از همین نواقص سوء استفاده کردند و آن را بهانه ای برای از بین بردن آبرویم قرار دادند.

 

* می خواهی بگویی که کارت پایان خدمت تو مشکلی نداشته و ندارد؟

- تمامی مدارک موجود است و به زودی آنها را رسانه ای خواهم کرد. از فیش حقوقی پدرم گرفته تا دیگر مدارک تماما موجود است و با کمک سپاه پاسداران کرمانشاه، در حال جمع آوری آنها هستم. نمی دانم چه گناهی کرده ام که آن افراد آن طور با آبرویم بازی کردند؟ آیا دست در جیب شان کرده بودم که با من خصومت داشتند؟ همین آقای فردوسی پور خوش تیپ در این مدت کم هوایم را نداشته است! اصلا انگار چشم دیدن بختیار رحمانی را ندارند.

 

* مشکلت با فردوسی پور چیست؟

- این آقا بعد از جام جهانی یک آیتم از برنامه اش را برای بازی کردن با آبروی بختیار رحمانی کنار گذاشت. هر روز برایم یک ماجرا درست و آن را در برنامه اش پخش کرد. آقای فردوسی پور درست است که برنامه تان پربیننده است اما نباید از این تریبون برای بازی کردن با آبروی یک نفر و تخریب آن شخص استفاده کنی. یعنی در فوتبال هیچ سوژه ای جز بختیار رحمانی وجود ندارد؟ تمامش کن آقای فروسی پور. مدارک را که رسانه ای کردم آن وقت متوجه می شوی که در حق من چقدر بدی کردی. البته جز ایشان از خیلی های دیگر دلخور و ناراحتم.

 

* مثلا چه کسانی؟

- در این مدت آقای کفاشیان یک بار حالم را نپرسیدند و سراغم را نگرفتند. مگر من بازیکن تیم ملی نیستم؟ باور کنید این مصدومیتم در همان برزیل برایم رخ داد. در برزیل رباطم کشیده و مستعد پارگی شد که در نهایت هم همین اتفاق رخ داد. واقعا ممنون آقای نبی هستم که در این مدت پیگیر وضعیتم بودند. البته بیشترین دلگرمی ها از سوی سرمربی تیم ملی بود.

 

* چطور؟

- در این مدت که درگیر کارهایم بودم، چندین بار آقای کی روش مرا دیدند. با صحبت هایشان کلی به من روحیه دادند. گفتند که باز هم در لیست شان خواهم بود. صحبت های ایشان بزرگ ترین قوت قلب برای من بود. دعا دعا می کردم که بمانند. خدا را شکر که دوباره سرمربی مان هستند. واقعا با معرفت هستند. در این مدت هر چقدر که برای ایشان بهترین ها را آرزو کردم، دعا می کردم آنهایی که با آبرویم بازی کردند تقاص کارهایشان را بدهند که دقیقا همینطور هم شد. آن آدم های بد تقاص پس دادند. فعلا اسمی از آنها نمی برم و مدارکم را که تحویل دادم و رفع نواقص شد، آن وقت نام شان را رسانه ای می کنم تا این بار من با آبروی آنها بازی کنم.

 

* بالاخره پس از رفع مصدومیتت می توانی برای فولاد بازی کنی یا خیر؟

- مدارکم که رفع نواقص شوند می توانم برای فولاد بازی کنم و شک نکنید که بعد از رفع مصدومیتم دوباره مرا در فولاد خواهید دید.

 

* اما این روزها صحبت از حضور در تراکتور است؟

- حرفی در این خصوص نمی زنم و در آینده همه چیز مشخص می شود. فعلا مدارکم را تکمیل می کنم تا ببینم در آینده چه پیش می آید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها