کد خبر: ۲۵۳۱۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از متلاشی شدن یک باند اخاذ و زورگیر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ 'سلمان آدینه وند' روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این باند اخاذ و زورگیر که با ربودن فردی قصد تصاحب خودرو و وجوه نقد وی را داشتند، توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و متلاشی شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پیشوا در جریان گشت زنی در یکی از شهرک های اقماری حاشیه شهر متوجه نزاع و درگیری بین سرنشینان دو خودرو شدند که بلافاصله در محل حضور یافته و علت را جویا می شوند.

وی اظهار داشت: یکی از طرفین درگیری به ماموران اظهار داشت که ساعتی قبل فرزندم با حالتی پریشان با منزل تماس گرفته و با ارائه آدرسی خواست تا سند خودرو 206 وی را برایش ببرم و حالا که با سند به این آدرس آمده ام، این افراد سوار بر خودرو پسرم هستند و به زور می خواهند سند را از من بگیرند و خبری هم از فرزندم به من نمی دهند.

وی گفت: با توجه به اظهارات این فرد، سرنشینان خودرو 206 به سرعت از محل متواری شدند که با سرعت عمل ماموران بلافاصله دستگیر و تحت بازجوئی قرار می گیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با اشاره به اظهارات دو متهم دستگیر شده مبنی بر زورگیری و اخاذی از مالک خودرو 206 تصریح کرد: ماموران با توجه به اقرار صریح متهمان بلافاصله و طی یک عملیات ویژه به مخفیگاه متهمان رفته و ضمن دستگیری سایر همدستان، فرد ربوده شده را با دست و پای بسته در آن مکان یافتند.

آدینه وند علت و انگیزه اخاذان زورگیر را تسویه حساب شخصی و خصومت و کینه توزی قدیمی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی پیشوا افزود: در بازرسی های به عمل آمده از محل ربوده شدن فرد، علاوه بر خودرو، کارت های بانکی، تلفن همراه و یک میلیون تومان وجه نقد نیز کشف شد.

وی بیان داشت: هر چهار متهم دستگیر شده پس از اقرار صریح به بزه انتسابی و تشریح علت و انگیزه این اقدام مجرمانه با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها