کد خبر: ۲۵۲۸۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: هدفم آقای گل شدن لیگ است ولی رسیدن به آقای گلی خیلی سخت است چون بازیکنان گلزن خوبی در لیگ حضور دارند.
 مسلم رستمی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار گذشته تیم فوتسال مس سونگون برابر شهروند ساری اظهار کرد: بازی خوبی بود اما متأسفانه تیم شهروند ساری از دقیقه اول تا آخر دفاع می‌کرد و کار را خیلی برایمان سخت کرده بود ولی خدا را شکر توانستیم 30 ثانیه مانده به پایان گل بزنیم و بازی را ببریم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون افزود: تیم ساری آمده بود تا با حداقل امتیاز و مساوی از تبریز برود. خیلی سیستم دفاعی داشتند و همه عقب کشیده بودند وگرنه ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و اگر کسی بازی را می‌دید، می‌فهمید که ما باید 4-5 گل می‌زدیم اما از طرفی دروازه‌بان حریف هم خیلی عالی بود و به نظر من روز او بود.

وی در خصوص دیدار این هفته مقابل شهرداری ساوه عنوان کرد: در ساری بازی کردن خیلی سخت است. آن‌ها تماشاگران زیادی دارند و حتماً می‌آیند تا تیمشان را تشویق کنند اما ما فقط برای برد می‌رویم چون باید در کورس قهرمانی بمانیم و امیدوارم که دست‌پر به خانه برگردیم.

رستمی‌ها با اشاره به این‌که بازیکنان خوبی در مس حضور دارند، تصریح کرد: من خودم 5 سال در تیم ملی امید کارکرده‌ام و الآن هم 2 سال است کاپیتان آن هستم.  2 بازیکن ملی‌پوش امید دیگر هم داریم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون درباره اینکه آیا بازیکنان این تیم شایسته حضور در تیم ملی هستند، ادامه داد:‌ دروازه‌بان ما می‌تواند در سطح تیم ملی بازی کند. من نمی‌دانم واقعاً بازی‌های ما از طرف سرمربی تیم ملی پیگیری می‌شود یا نه و این سؤال را باید از او بپرسید. ما تیم شایسته‌ای داریم که حداقل یکی دو تا بازیکن می‌تواند برای تیم ملی بازی کند.

وی در مورد گلزنی هایش و تلاش برای آقای گلی اظهار کرد: صد در صد هدفم آقای گل شدن لیگ است همچنین امسال بدن‌سازی خوبی داشتیم و بدن‌های آماده‌ای داریم ولی رسیدن به آقای گلی خیلی سخت است چون بازیکنان گلزن خوبی در لیگ حضور دارند. انشالله که بتوانم به این عنوان برسم و تا الآن هم با 4 گل زده بهترین گلزن هستم.

این بازیکن درباره علت استقبال کم تماشاگران از بازی‌های مس تصریح کرد: من فکر می‌کنم چون مس تیم تازه لیگ برتری شده است هنوز در بین مردم شناخته‌نشده است. ما بازی اول تماشاگر خیلی کمی داشتیم، در بازی دوم کمی بیش‌تر شدند و حتماً که با گرفتن نتایج خوب بیش‌تر به ورزشگاه می‌آیند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها