کد خبر: ۲۵۲۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۱۳ آبان ۱۳۹۰
بر اساس یک نظر سنجی که توسط هاآرتص صورت گرفته اکثریت صهیونیست‌ها موافق حمله به ایران از سوی اسرائیل نیستند.
به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» به نقل از پایگاه صهیونیستی هاآرتص، یک نظرسنجی تازه نشان می‌دهد که بخش بزرگی از جامعه صهیونیستی مخالف حمله تل‌آویو به تأسیسات هسته‌ای ایران هستند.
 
به دنبال بالا گرفتن بحث حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای ایران در رسانه‌های اسرائیل، و برخی اظهار نظرها از سوی مقامات غربی، نتایج این نظرسنجی که در روزنامه «هاآرتص» اسرائیل منتشر شده نشان می‌دهد که تنها «۴۱ درصد» شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی خواهان حمله نظامی کشورشان به ساز و کار هسته‌ای ایران هستند.
 
بر اساس این نظرسنجی که با حضور «۴۹۵ نفر» در یک موسسه تخصصی نظرسنجی صورت گرفته، در عین حال «۳۹ درصد» شرکت‌کنندگان مخالف حمله به ایران هستند و «۲۰ درصد» مابقی نیز نظری در این مورد نداده‌اند.
 
در عین حال یک مقام دولتی اسرائیل که نخواست نامش فاش شود به آسوشیتدپرس گفته است که نتانیاهو و ایهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل، حامی گزینه حمله نظامی به ایران هستند، اگرچه هنوز از حمایت اکثریت کابینه برخوردار نیستند.
 
به گفته این مقام آگاه، رؤسای ارشد امنیتی اسرائیل، از جمله سران نظامی و سازمان موساد، مخالف عملکرد نظامی علیه ایران هستند.
 
طرح افزایش فشارها بر جمهوری اسلامی که طی هفته های اخیر از سوی آمریکایی ها و سران اروپا و اخیرا صهیونیست ها دنبال شده به نظر جهت تاثیر گذاری هرچه بیشتر بر گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی است.
 
آنها در صددند با در پیش گرفتن این رویکرد، بر مسئولان آژانس فشار آورند تا در گزارش آتی مواردی را که در آنها جمهوری اسلامی متهم به رفتن به سوی استفاده نظامی در فعالیت های اشاره شده است، ذکر کند.

آنچه در پس تهدیدهای اخیر به نظر می آید این است که تهدیدهای اخیر به خصوص از سوی صهیونیست ها تنها یک شانتاژ به نظر می رسد، زیرا مسئولان صهیونیست به خوبی با عواقب حمله به ایران آشنا هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها