کد خبر: ۲۵۲۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۳ آبان ۱۳۹۰
مقام معظم رهبری در خصوص تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام خاطره ای نقل کرده اند که در نوع خود جالب و خواندنی است.
گروه تاریخ و اندیشه فرهنگ آشتی آنلاین؛ مقام معظم رهبری در خصوص تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام خاطره ای نقل کرده اند که در نوع خود جالب و خواندنی است.
معظم له فرمودند: به طورکلی در شورای انقلاب دو گرایش وجود داشت؛ یکی گرایش مخالف با این جمع دانشجویان پیرو خط امام و دیگر گرایش موافق با این‌ها، که گرایش موافق با این جمع ماها بودیم؛ یعنی روحانیون شورای انقلاب و بعضی از غیر روحانیون و مخالفین عمده بنی صدر و بازرگان و قطب زاده بودند .
قطب زاده هم که وزیر خارجه بود با این جریان موافقت نمیکرد؛ لذا دایماً سعی میکردند این بچه ها را کمونیست و وابسته به حزب توده معرفی کنند. من چون این‌ها را میشناختم از بچه ها دفاع شدید کردم و میگفتم این‌ها بچه های مسلمانی هستند .
تا این‌که قرار شد شورای انقلاب نماینده‌ای بفرستد بین دانشجویان تا هم مسائل دانشجویان را برای ما مطرح کند و هم مسائل ما را برای دانشجویان بیان دارد، که قطب زاده داوطلب شد و گفت: من میروم؛ ولی من مخالف بودم؛ زیرا میدانستم بچه ها از دیدن قیافه قطب زاده بدشان میآید .
در عین حال، چون دیدم آن طرفی‌ها روی قطب زاده تکیه کردند، نخواستم‌ مخالفت خودم را ابراز کنم و گفتم، حالا برو ببینیم چه میشود، که همانطور هم شد و قطب زاده برای اولین بار که رفت، اصلاً نتوانست‌ با آن‌ها ملاقات کند؛ زیرا بچه ها به او اعتنا نکرده بودند و ظاهرا بار دوم هم این اتفاق افتاد و منجر شد به این که دیگر قطب زاده نرود.
لذا خود دانشجویان پیشنهاد کردند آن فرد من باشم، و لذا من رفتم با یکایک این‌ها از نزدیک همراه با خبرنگاران خارجی ملاقات کردم . امام گفتند: این انقلاب بزرگ‌تر از انقلاب اول بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها