کد خبر: ۲۵۲۱۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
نيمه اول ديدار شالکه برابر چلسي در چارچوب رقابت‌هاي ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا 1 بر صفر به سود تيم انگليسي درحال پيگيري بود. به نظر مي‌رسيد چلسي اين بازي را با پيروزي به پايان مي‌برد.
به گزارش "ورزش سه"،  زمانی که کوین پرینس بوآتنگ قرار بود بین دو نیمه تعویض شود در رختکن شالکه صحنه‌ دراماتیکی اتفاق افتاد.

ینس کلر سرمربی شالکه بعد از بازی گفت: "نیمه اول روی مچ پای بوآتنگ خطا شد. او در رختکن به من گفت که درد بیش‌ازحدی احساس می‌کند و مایل است تعویض شود. آنجا بود که به او التماس کردم ادامه دهد. چرا که وقتی او در زمین باشد، تیم ما بهتر کار می‌کند."

او نمایش جسورانه‌ای در ورزشگاه استمفوردبریج لندن ارائه داد. برای به دست آوردن توپ می‌جنگید و در خط حمله هم موفق شد چند موقعیت خوب ایجاد کند.

شالکه با بازی دیروزش همه را غافلگیر کرد. همانطور که انتظار می‌رفت چلسی خطرناک ظاهر شد و همان اوایل بازی سسک فابرگاس موفق شد پاس دروگبا را به گل نخست تیمش تبدیل کند. اما آبی‌پوشان شالکه با جنگندگی به بازی ادامه دادند.

آمار بازی هم رأی به برتری شالکه می‌داد: شوت به سمت دروازه 10 در مقابل 6؛ مالکیت توپ 51 درصد درمقابل 49 درصد؛ یاران شالکه همچنین در 55 درصد از نبردهای تن‌به تن موفق بودند.

تا اینکه در دقیقه 62 کلاس یان هونته‌لار هلندی موفق شد توپی را از فاصله 16 متری وارد دروازه میزبان کند و بازی را به تساوی بکشاند و 1600 هوادار آلمانی حاضر در استمفورد بریج را به وجد آورد.

این ششمین باری بود که هونته‌لار در ده بازی گذشته چامپیونزلیگ موفق به گلزنی می‌شد.

یک نکته جالب در بازی چلسی شالکه این بود که ابتدا میلوراد مازیچ برای قضاوت این دیدار انتخاب شده بود، اما انگلیس برای این داور اهل صربستان ویزا صادر نکرد. سپس یوفا ناچار شد ایوان ببک کروات که قرار بود بازی امروز ویارئال برابر گلادباخ را سوت بزند، را جانشین مازیج کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها