کد خبر: ۲۵۲۱۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
اميرحسين فشنگچي فصل گذشته در ملوان عملکرد خيلي خوبي داشت اما از ابتداي فصل نتوانست با پيراهن پيکان آنطور که بايد و شايد خودش را نشان دهد.
به گزارش پایگاه 598،فشنگچی فردا باید برابر تیم سابقش قرار بگیرد و در خصوص بازی با ملوان به "ورزش سه" گفت: بازی با ملوان خیلی سخت است چون این تیم حتی در بدترین شرایط هم ملوان است و می‌ تواند غیرقابل پیش بینی کار کند. من فصل گذشته در ملوان بودم و به این تیم و مردم این شهر مدیونم. به هر حال ما باید این تیم را شکست دهیم چون می‌ خواهیم با پیکان در هفته های آینده نتایج بهتری بگیریم. ملوان همیشه شگفتی ساز بوده اما ما هم نیاز به برد داریم.

او در خصوص نحوه تمرینات و شرایط تیم گفت: در طول هفته گذشته تمرینات خوبی داشتیم اما باید از لحاظ روحی روانی استرس تیم کمتر شود و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. در بازی قبلی مقابل ذوب‌آهن موقعیت سازی کردیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. به هرحال باید این استرس نبردن و گل نزدن از تیم برداشته شود. به هر حال شرایط تیمی روی عملکرد من هم تاثیر می‌ گذارد اما در بازی های بعدی می‌ توانم بهتر کار کنم.

فشنگچی در رابطه با شایعه قهرش هم گفت: اصلا این حرف ها درست نیست من بعد از تعویضم روی نیمکت نشستم و هیچ قهری در کار نبوده، من مشکلی ندارم و فقط به موفقیت پیکان فکر می‌ کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها