کد خبر: ۲۵۲۱۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
سرمربي فولاد خوزستان مي گويد با محروميت و مصدوميت بازيکنان در فوتبال آشنايي دارد و اعتقاد دارد که وضعيت استقلال از تيمش در اين باره بهتر است.

به گزارش "ورزش سه" اسکوچیچ سرمربی فولاد در نشست خبری در خصوص بازی با استقلال گفت:

استقلال شناخته شده است

صحبت خاصی در مورد بازی نمی توانیم داشته باشیم، استقلال شناخته شده است. می‌ خواهیم بازی در خور شان استقلال و فولاد داشته باشیم. با احترام متقابل به تیم استقلال و هوادارانش می خواهیم بازی خوبی ارائه دهیم که در خور شخصیت ما و برای پیروزی است.

استقلال بهتر از ماست

استقلال همانطور که گفتم تیم بسیار خوبی است و تلاش می کند بهترین ترکیبش را به میدان بفرستد. ما همیشه با مصدومان و ملی پوشان طرف هستیم و با این مسئله آشنا هستیم. فکر می کنم وضعیت استقلال بهتر از ماست.

همیشه مشکلاتی داریم

اگر اینطور باشد ما 8 هفته است که یکسری از بازیکنان را در اختیار نداریم و از این نظر وضعیت مشترکی داریم. به هر حال استقلال تیم خوبی است و سعی می‌ کند بهترین ترکیب را در زمین قرار بدهد ما مربیان همیشه با مشکلاتی مثل محرومیت، مصدومیت و اعزام بازیکنان به تیم‌ملی مواجه هستم اما به هر حال به نظرم استقلال شرایط بهتری دارد.

افشین مشکل سربازی دارد

به ما اطلاع دادند ولید مشاعی، آرش افشین مشکل سربازی دارند، یوسف هم در تیم‌ملی امید است، بختیار رحمانی مصدوم و ایمان موسوی هم محروم است با این تفاسیر فکر نمی کنید ما مشکلات بیشتری داریم. اما با تمام این مسائل فردا امیدواریم بازی خیلی زیبایی را در آزادی شاهد باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها