کد خبر: ۲۵۲۰۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،پرسپولیس پست خالی زیاد دارد اما به اندازه این پست‌ها جای خالی در لیستش نیست که بتواند باب میل خودش بازیکن جذب کند.

مشکل این روزهای پرسپولیس، کمبود بازیکن است و لیست این تیم، مانعی که به حمید درخشان اجازه نمی‌دهد با گذر از این مشکل تیم دلخواهش را در اختیار داشته باشد. پرسپولیس در حال حاضر یک مهاجم لازم دارد. همچنین یک بازیساز و یک مدافع چپ. لیستش اما به اندازه همه این بازیکنان جای خالی ندارد.

باشگاه در لیستی که اول فصل به سازمان لیگ داد، نیلسون جونیور، سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، میثم حسینی، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، مهرداد کفشگری، حمیدرضا علی‌عسگری، محمد نوری، هادی نوروزی، مهدی دغاغله، رضا نوروزی و محمد عباس‌زاده را به‌عنوان بازیکنان بزرگسال خود معرفی کرد و دو جای خالی را در این لیست برای خود نگه داشت. پرسپولیس همچنین می‌توانست حداکثر 9 بازیکن زیر 23 سال را در لیست خود داشته باشد که با نام پیام صادقیان، امید عالیشاه، مهدی طارمی، احمد نوراللهی، افشین اسماعیل‌زاده، فرشاد قاسمی و سیدعلی فاطمی 7 سهمیه‌اش را پر کرده و باز دو جای خالی دارد.

در لیست 8 نفره بازیکنان زیر 21 سال پرسپولیس اما تنها میلاد کمندانی، نوید صبوری، علی آستانی و نادر صفرزایی جای گرفته‌اند و 4 سهمیه از این لیست خالی مانده است.  اینطور که آیین‌نامه لیگ برتر گفته، هر تیم خارج از فصل نقل و انتقالات و در طول فصل می‌تواند سه بازیکن آزاد را به خدمت بگیرد؛ البته به شرطی که در لیستش جای خالی داشته باشد. پرسپولیسی‌ها هم با تکیه به همین قانون مایکل اومانیا را به لیست بازیکنان بزرگسال خود اضافه کردند و این یعنی که در حال حاضر تنها برای دو بازیکن جای خالی دارند. مگر اینکه مثلا یکی از بازیکنان آزادشان را در رده زیر 23 سال یا زیر 21 سال جذب کنند.

از سوی دیگر با توجه به حضور نیلسون و اومانیا، پرسپولیس می‌تواند تنها دو بازیکن خارجی دیگر استخدام کند که یکی از آنها حتما باید آسیایی باشد. نقل و انتقالات نیم فصل هم البته در پیش است و هر تیم لیگ برتری مجاز به جذب حداکثر 6 بازیکن جدید. پرسپولیسی‌ها اما برای اینکه لیست خود را برای این تعداد بازیکن خالی کنند، باید نام چند بازیکن را از لیست‌شان خط بزنند که یکی از این بازیکنان، رضا نوروزی است که به خاطر جراحی رباط صلیبی دست کم تا 6 ماه نمی‌تواند فوتبال بازی کند. حسین ماهینی هم اگر شایعه‌ها درست بگویند و کارت معافیتش از خدمت باطل شده باشد، باید به سربازی برود و چاره‌ای جز ترک پرسپولیس نخواهد داشت. همچنین مهرداد پولادی که حتی اگر تصمیم به بازگشت بگیرد، به خاطر مشکل‌دار بودن کارت معافیتش ممکن است از کف پرسپولیس برود. به اینها، محرومیت احتمالی محمدرضا خانزاده را هم اضافه کنید. اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا او را محروم کند، پرسپولیسی‌ها می‌توانند نامش را از لیست خارج کنند و آن وقت 5 جای خالی خواهند داشت.

5 جای خالی و دردسری بزرگ به نام کمبود بازیکن. بعید هم هست که در صورت از دست دادن این بازیکنان بتوانند بازیکنانی همسطح با آنها را جایگزین کنند. خلاصه کلام اینکه فعلا بستر مناسبی برای تغییر در پرسپولیس نیست و حمید درخشان هم چاره‌ای ندارد جز اینکه با نداری‌های تیمش بسازد و تا نیم فصل منتظر بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها