کد خبر: ۲۵۱۰۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،سازمان لیگ فوتبال ایران در روزهای اخیر، تلاش های تازه ای را برای برخورد با داستان رد شدن باشگاه های از سقف قراردادهای تعیین شده انجام داده است. در شرایط فعلی نام چهار باشگاه سپاهان، استقلال، پیکان و پرسپولیس به عنوان باشگاه هایی که سقف راشکاف داده اند مطرح می شود. این اتفاق برای استقلال و سپاهان و پیکان طبیعی به نظر می رسد. چرا که این تیم ها تابستان شلوغی را پشت سر گذاشته اند و مهره های تازه ای را به ترکیب خود اضافه کرده اند. پرسپولیس اما در حالی در این فهرست قرار دارد که در فصل نقل و انتقالات تیم موفقی نبوده و بعد از جدایی خلعتبری و جلال حسیتی، در لیست ارائه شده اش به سازمان لیگ حتی یک بازیکن میلیاردی نداشته است. به نظر می رسد دلیل سقف نوردی باشگاه سرخ پایتخت، قرارداد سنگین سرمربی سابق این تیم باشد. دایی در لیگ چهاردهم قراردادی 2 میلیارد و 100 میلیونی با پرسپولیس داشت.

همزمان با تهدید سازمان لیگ در جهت برخورد با باشگاه هایی که از سقف هزینه رد شده اند، باشگاه پرسپولیس ناگهان خبر تخفیف 50 درصدی قرارداد شهریار را رسانه ای کرده است. پرسپولیسی ها به سازمان لیگ اعلام کرده اند که قرار شده علی دیی، نیمی از مبلغ قراردادش را دریافت نکند و با این اتفاق، هزینه های این فصل پرسپولیس بار دیگر در سقف گنجانده خواهد شد. ظاهرا سازمان لیگ از پرسپولیس خواسته تا همین امروز، مدارک این اتفاق به این نهاد ارائه شوند.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، هنوز درباره این کاهش دستمزد اظهارنظر نکرده است تا این شائبه که کاهش قرارداد دایی نیز به مانند طرح سایر باشگاه های رد شده از سقف برای کاهش دستمزد بازیکنان از حد و اندازه های ادعا عبور نکند، همچنان به قوت خود باقی مانده باشد. این اتفاق در صورت تایید رسمی، می تواند برگ برنده این روزهای دایی باشد. مردی که چندی پیش از سوی محمد میلی کهن، قهرمان مالی نامیده شده بود!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها