کد خبر: ۲۵۱۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۰ آبان ۱۳۹۰
در روزهای پایانی هیجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها ، مهمانان متعددی در غرفه " بی باک" حاضر شدند و در این میان بحث و مناظراتی نیز بین برخی از چهره های سیاسی و فرهنگی صورت گرفت .

به گزارش بی باک، حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد، معاون قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی، رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه، حجت الاسلام خسرو پناه، و حجت الاسلام دکتر جلالی مسئول دفتر علامه مصباح یزدی، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مهندس صادق محصولی وزیر سابق دولت نهم و دهم، حجت الاسلام شکروی مدیر روابط عمومی موسسه امام خمینی (ره) از اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی و علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان، حجت الاسلام شریف زاده از حامیان مشایی و حجت‌الاسلام عباس اميري فر، دبيركل تشكل موسوم به جامعه وعاظ ولايي و دبير كميسيون فرهنگي دولت، مهندس محمود فرشیدی وزیر سابق آموزش و پرورش در دولت دکتر احمدی نژاد، دکتر عبدالرضا داوری مديرعامل موسسه صندوق بازنشستگي صنايع مس ايران، دکتر کریم شهرزاد نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ، برخی از میهمانان روز گذشته غرفه " بی باک" در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها بودند.

گفتنی است، روز گذشته در غرفه " بی باک " اتفاقات جالبی رخ داد که برای حاضرین در نمابیشگاه و اصحاب رسانه بسیار قابل توجه بود.

در این میان مناظره حجت الاسلام دکتر جلالی، مسئول دفتر حضرت علامه مصباح یزدی با آقای علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان، پیرامون وحدت اصولگرایان و نظرات حضرت علامه مصباح یزدی در این زمینه بسیار قابل توجه و روشنگرانه بود که بخشی های اصلی این مناظره بزودی به همراه فایل صوتی آن منتشر خواهد شد.

در این مناظره اقای زاکانی پیرامون دیدار اخیرشان با حضرت علامه مصباح یزدی نکاتی را متذکر شدند که حجت الاسلام جلالی در واکنش به آن نظرات حضرت علامه مصباح یزدی پیرامون وحدت را تبیین نمود و اظهار داشت: حضرت علامه مصباح یزدی به هیچ وجه موافق وحدت با فتنه گران، منحرفان و حامیان آنها نیستند.

وی همچین اظهار داشت: چگونه می شود با افرادی که در ایام فتنه عملکرد مشکوکی از خود بروز داده اند، وحدت کرد؟!

مسئول دفتر حضرت علامه مصباح یزدی همچنین با انتقاد از عملکرد اقای قالیباف در ایام فتنه افزود: مگر می شود با کسی که هنوز هزینه های انتخاباتی سال 84 خود را اعلام نکرده است و در ایام فتنه اشتباهات فراوانی داشته وحدت نمود؟!

( مشروح این مناظره بزودی منتشر خواهد شد )

گفتنی است، در آخرین لحظات پایانی هفتمین روز نمایشگاه، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با حجت الاسلام عباس امیری فر دبيركل تشكل موسوم به جامعه وعاظ ولايي و دبير كميسيون فرهنگي دولت پیرامون موضوعات فرهنگی و جریان انحرافی در غرفه " بی باک" به مناظره پرداختند.

رسایی در این مناظره خطاب به آقای امیری فر گفت: شما نیاز نیست به من از آقای احمدی نژاد تعریف کنید من ایشان را بهتر از شما می شناسم و بخاطر همین از وی دفاع کردم امّا بنده معتقدم یک جریان منحرف در داخل دولت عامل برخی از معضلات فرهنگی می باشد.

( متن کامل این مناظره نیز به همراه فایل صوتی آن بزودی منتشر خواهد شد )
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها