کد خبر: ۲۵۰۸۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
گویا وضعیت تیم ملی امید کشورمان در اردوی چین بسیار نا بسامان بوده است و بازیکنان در آستانه ی شروع بازی ها اصلا روحیه خوبی ندارند. جدا از آنکه این بازیکنان به شکلی نامطلوب و دیکتاتور وار از تیم هایشان جدا شدند و به اردوی تیم ملی امید برای رقابت های آسیایی پیوستند اما در فاصله یک روز به شروع بازی های تیم ملی در این رقابت ها، صحبت های بازیکنان درباره وضعیت اسکان و تغذیه شان چیزی شبیه به فاجعه است.

در همین خصوص یعقوب کریمی بازیکن تیم استقلال که غیبتش در دیدار با نفت تهران بدجوری به چشم می آمد در مورد شرایط تیم امید می گوید:  

    شرایط مان که خیلی بد است. فعلا هیچی نداریم. ما یخچال نداریم. آب نداریم باید آب گرم بخوریم کلا از همه‌چیز محروم هستیم. از مسئولان که پرسیدیم گفتند شرایط همه همین‌طور است. اما ما اتاق ژاپنی‌ها را دیدم اصلا این طوری نبود مثل قصر بود!

کریمی ادامه می دهد:

    غذاها که افتضاح است، ما که بازی داریم باید پروتئین بخوریم اما مدام سیب‌زمینی سرخ کرده می‌خوریم. چون غذاهای این جا قابل خوردن نیست یا بو می‌دهد یا حرام است. در این ساختمان هم فقط خودمانیم با بنگلادشی‌ها. در اینجا تقریبا هیچ چیز نمی خوریم. فقط داریم میوه می‌خوریم بعضی اوقات هم می‌رویم مغازه بیسکوییت می‌خریم تا از گرسنگی نمیریم. حالا همه اینها به کنار هوا وحشتناک گرم است و جالب اینجاست که کولر هم نداریم. دو عدد پنکه داریم آن هم یک ذره کار می‌کند بعد از کار می‌افتد!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها