کد خبر: ۲۵۰۶۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
امروز به دنبال رحلت و تشییع پیکر آیت‌الله شیخ محمدتقی نصیری با تصمیم امام جمعه و استاندار سمنان در شهرستان سمنان عزای عمومی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، به دنبال رحلت آیت‌الله شیخ محمدتقی نصیری از علمای سمنان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان امروز را در شهرستان سمنان عزای عمومی اعلام کردند.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان و محمد وکیلی استاندار سمنان، رحلت عالم بزرگوار و مدیر قبلی حوزه علمیه سمنان، مرحوم آیت‌الله شیخ محمدتقی نصیری که عمر شریف و پربرکت خود را در ترویج علم و نشر احکام نورانی اسلام و سیره امامان معصوم (ع)، حفظ آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سپری کرد نیز تسلیت گفتند.

هم‌زمان با مراسم تشییع پیکر مطهر آن عالم بزرگوار در شهرستان سمنان عزای عمومی اعلام شده است.

به گزارش فارس؛ حضرت آیت‌الله شیخ محمدتقی نصیری در سال 1310 هجری شمسی چشم به جهان گشود و از همان دوران نوجوانی و جوانی در شهرهای قم و مشهد مقدس به تحصیل پرداخت و در نهایت به سمنان برگشت و پنجاه سال در خدمت دین و مردم سمنان بود.

آیت‌الله نصیری از محضر بزرگانی چون علامه محمدصالح حائری‌سمنانی، ملاغلامحسین هراتی، آیات ادیب نیشابوری و میرزا هاشم قزوینی، مراجع عظام بروجردی، سید محمدرضا گلپایگانی، سید محمد محقق داماد و امام خمینی (ره) کسب فیض کرد.

وی سال‌ها با مدیریت و تدریس در حوزه علمیه سمنان به تربیت و پرورش شاگردان در سطوح مختلف علمی پرداخت.

این عالم بزرگ سمنانی همچنین فرزند خود، شهید محمدصادق نصیری را تقدیم انقلاب کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها