کد خبر: ۲۵۰۵۰۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۸     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
خبرهای عجیب و غریب باشگاه پرسپولیس تمامی ندارد، در آخرین آن نیز حالا گمانه زنی هایی در خصوص احتمال سرمربیگری کرانچار در این تیم مطرح شده است.
به گزارش پایگاه 598،اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی و در حاشیه بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان رخ داده شاید باعث شود حمیدرضا سیاسی تصمیم جدیدی اتخاذ کند.

 

صبح امروز محمود خوردبین به عنوان سرپرست جدید پرسپولیس جای محمد پنجعلی را گرفت و این اتفاق در حالی رخ داد که کوچک ترین هماهنگی در این زمینه با حمید درخشان صورت نگرفت.

 

ضمن اینکه سرمربی پرسپولیس وقتی فهمید خوردبین منتقد همیشگی او قرار است از این پس به عنوان سرپرست پرسپولیس کنارش بنشیند حسابی شوکه شد. او پیش از این مخالفت شدید خود را با آمدن خوردبین نزد مسئولان باشگاه پرسپولیس مطرح کرده بود.

 

به نظر می آید سیاسی با درخشان هم مثل دایی رابطه چندان خوبی ندارد، در این صورت برخلاف خواسته او در زمینه سرپرستی تیم، عمل نمی کرد.

 

شعارهایی که در بازی دیروز علیه حمید درخشان و حمیدرضا سیاسی از سوی هواداران در ورزشگاه آزادی سر داده شد باعث شده است رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به فکر اقدامات دیگری باشد.

 

باخبر شدیم مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با زلاتکو کرانچار داشته اند تا او را به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب کنند. این در شرایطی است که حکم سرمربیگری حمید درخشان برای پرسپولیس هنوز صادر نشده و او به طور موقت سرمربی این تیم است.

 

ضمن اینکه سازمان لیگ کارت مربیگری یک جلسه ای برای درخشان صادر کرده بود و شاید همین مساله بهانه خوبی باشد برای کنار گذاشتن او از کادر فنی سرخپوشان.

 

لازم به یادآوری است که کرانچار امروز به جای حضور در اصفهان و شرکت در مراسم تودیع اش که از سوی مسئولان باشگاه سپاهان تدارک دیده شده بود به تهران آمد و فقط پیامش در آن جلسه خوانده شد.

كاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها