کد خبر: ۲۵۰۴۷۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
مدافع پيکان ادعا مي‌ کند تيمش با وجود شکست مقابل ذوب‌آهن بازي خوبي به نمايش گذاشته است.
به گزارش پایگاه 598، محمد نصرتی در این باره به "ورزش سه" گفت: دیگر باید چه کار  می‌ کردیم؟ 2بار توپ را به تیر کوبیدیم چند بار هم موقعیت های صددرصد را گل نکردیم. وقتی قرار نیست توپی وارد دروازه شود دیگر کاری از دست ما بر نمی آید. ما در این بازی می‌ توانستیم در نیمه اول بازی را تمام کنیم ولی متاسفانه بدشانسی آوردیم.

او ادامه داد: عادلانه ترین نتیجه برد ما با نتیجه خفیف بود، از بازی های بعدی سعی  می‌ کنیم نتایج بهتری بگیریم. باید طوری بازی کنیم که این نتایج را جبران کنیم.

نصرتی بعد از بازی با ذوب‌آهن از برکناری علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس گلایه کرد، این در حالی است که گفته  می‌ شود او رابطه خوبی با دایی ندارد. با این حال نصرتی این مساله را تکذیب می‌ کند: اول بگویم بعد از بازی در عمل انجام شده قرار گرفتم و مجبور شدم در مورد پرسپولیس صحبت کنم. این را باید بگویم که هیچ مشکلی با علی دایی ندارم، در یک دوره ای رابطه ام با علی دایی شکرآب بود ولی مدت هاست که ما مشکلات را کنار گذاشته ایم.

او در مورد اخراج دایی هم گفت: من نمی توانم در مورد پرسپولیس صحبت کنم ولی به نظرم مدیرانی که به فوتبال  می‌ آیند بهتر است از افراد فوتبالی مشاوره بگیرند. حرف من کلی است و نمی خواهم بیشتر در این مورد صحبت کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها