کد خبر: ۲۵۰۴۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۰۹ آبان ۱۳۹۰
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش عالی خلخال اظهار داشت: در حالی که دین اسلام به مقدس‌ترین مبانی ارزشی حفظ حریم زن و مرد تاکید می‌کند دشمنان قسم‌خورده این انقلاب سعی می‌کنند با القای مفاهیم و شبهات مختلف بر امر عفاف و حجاب و حفظ حریم دختران و پسران خدشه‌ای وارد کند.
وی تصریح کرد: دانشگاه‌های اسلامی ما امروز باید مظهر علم و پایداری ارزش‌ها و تقویت این مبانی باشند و هرگز نباید اجازه دهیم عده‌ای فرصت‌طلب بتوانند این اصول را زیر پا گذاشته و نسبت به آن بی‌احترامی کنند.
فرماندار شهرستان خلخال تقویت مسایل فرهنگی، دینی و تربیتی را در محیط‌های دانشگاهی ضروری توصیف کرد و افزود: دانشجویان ما باید مظهر تدین، دینداری و پاسدار حریم اسلام باشند چرا که ظاهر و باطن دانشگاه اسلامی باید آراسته و منزه از هرگونه گناه و خطای اخلاقی و انحراف دینی باشد.
عبداللهی بیان داشت: ما شهدای بسیاری را تقدیم این نظام و ارزش‌های اسلام کردیم تا مفاهیمی چون حجاب و عفاف، دینداری و معنویت، امر به معروف و نهی از منکر و... حفظ شده و در نقطه اوج تعالی پیدا کند و گرنه هر بی‌حجابی و بی‌عفتی در حقیقت دهن کجی به این آرمان‌ها و ارزش‌هاست.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال اضافه کرد: در کنار توسعه کمی دانشگاه‌ها باید کیفیت نیز ارتقا پیدا کند که این کیفیت تعمیق باورهای دینی جامعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یک الگوی تمام عیار ایرانی – اسلامی در بین دانشجویان است.
این مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به پذیرش دانشجویان در رشته‌های اتاق عمل، از پذیرش دانشجو در رشته پرستاری و مامایی در بهمن ماه امسال در دانشگاه پزشکی خلخال خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها