کد خبر: ۲۵۰۳۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
هشدار برای آیفو‌ن دوستان!
سامسونگ مدتی است که وارد بازار تولید موبایل با صفحه نمایش منحنی شده. اکنون این شرکت طرح جدیدی را از این صفحات نمایشی در یکی از گوشی‌های خود اعمال کرده که در نوع خود کاملاً منحصر به فرد است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بازار خبر؛
در نگاه اول به Galaxy Edge، اولین موردی که نظر هر فردی را به خود جذب می‌کند کنار صفحه نمایش این دستگاه است که به شکلی جدید و متفاوت منحنی شده است.

این بخش از صفحه نمایش به صورت قسمتی جدا عمل می‌کند و می‌تواند بسیاری از هشدارها و یا کلید های میانبر شما را در هر نرم افزاری نمایش دهد.

شما می‌توانید با استفاده از این قسمت صفحه نمایش به سرعت به بخش‌های مختلف دستگاه دسترسی پیدا کنید، از ان برای باز کردن دوربین استفاده کنید یا دکمه های دوربین را برای استفاده راحت در آن قرار دهید.

علاوه بر این قابلیت‌ها این دستگاه می‌تواند با استفاده از این صفحه نمایش منحنی کاربردهای بسیار دیگری را نیز ارایه دهد.

با اینکه افراد بسیاری ممکن است این طراحی خاص را تنها یک ظاهر نمایی بدانند اما در صورتی که تنها مدت کوتاهی با این وسیله کار کنند متوجه خواهند شد که این وسیله می‌تواند با استفاده از این صفحه نمایش امکانات بسیار دیگری نیز ارایه دهد.

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که بسیاری از سازندگان نرم افزار نیز می‌توانند با استفاده از این صفحه نمایش خاص قابلیت‌های ویژه ای در دستگاه خود قرار دهند.

از صفحه نمایش عجیب این دستگاه که بگذریم، Edge تقریباً به صورت کامل مشابه note 4 است.

این دستگاه به صفحه نمایشی 5.6 اینچی با کیفیت 4k AMOLED مجهز است که کیفیتی بی نظیر را به شما ارایه می‌دهد.

در بخش سخت افزاری Edge به پردازنده Snapdragoh 805 با قدرت پردازش 2.7 GHz مجهز است که به راحتی می‌تواند از سایر دستگاه های آندرویدی پیشی بگیرد.

این وسیله به 3 گیگابایت حافظه رم نیز مجهز است و به راحتی می‌تواند تمامی نرم افزارها یا بازی‌های سنگین آندرویدی را اجرا کند.

دستگاه Galaxy Edge در دو مدل 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی وارد بازار می‌شود و می‌توان حافظه آن را با استفاده از کارت‌های Micro sd افزایش داد.

از نظر ظاهری Edge ساخت بسیار زیبا و چشمگیری دارد و در دست گرفتن آن با وجود اندازه بسیار بزرگش بسیار راحت و ساده است.

بدنه این گوشی از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و از مقاومت بسیار خوبی هم برخوردار است.

شرکت سامسونگ قیمت این دستگاه را هنوز اعلام نکرده است.
















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها