کد خبر: ۲۵۰۲۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
سرمربی پرسپولیس پس از بازی با نفت خیلی سریع زمین بازی را ترک کرد تا از دیدرس هواداران دور شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حمید درخشان در پایان بازی پرسپولیس و نفت وقتی متوجه شعارهای اعتراضی هواداران شد برای عدم برخورد با آنها از پشت نیمکت ها بلافاصله به سمت راهروی ورودی رختکن ها رفت تا از دیدرس هواداران پرسپولیس دور شود.

 

* هنگامی که محمد عباس زاده را برای انجام تست دوپینگ می بردند این بازیکن با یکی از هواداران پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد که این موضوع به سرعت ختم به خیر شد.

 

* عباس زاده همچنین بر سر پزشک اين تيم به شدت فزياد زده و به حالت ناخوشايندي از وي طلب يک شيشه آب معدني کرد. او با پرتاب شيشه خالي آب معدني از پزشک پرسپوليس خواست تا زودتر به او يک آب معدني ديگر بدهد.

 

* هواداران پرسپولیس که به شدت از عملکرد تیمشان در فصل جاری ناراحت و شاکی هستند، به شدت علیه امیر خادم، معاون وزارت ورزش و قهرمان سابق کشتی جهان شعار دادند. آنها نتایج بد پرسپولیس و روند نامناسب این تیم را در فصل جاری از چشم خادم می‌دیدند و به شدت علیه او توهین کردند.

 

این در حالی است که تماشاگران همچنان به شعارهای خود علیه درخشان هم ادامه می دادند.

 

* هواداران نفت مسجد سلیمان در پايان مسابقه به شدت عليه پرسپوليسي‌ها شعار سر داده و معتقد بودند بازيکنان اين تيم بايد در چند صحنه بازي جوانمردانه را رعايت مي‌کردند. آنها شعار مي‌دادند پرسپوليس بي‌مرام همينه همينه.

 

* هواداران مقابل جايگاه پرسپوليسي قصد خروج از ورزشگاه را نداشتند در حالي که کل استاديوم خالي شده بود آنها در ورزشگاه حضور داشتند و عليه حميدرضا سياسي رئيس هيأت مديره پرسپوليس شعار مي‌دادند و خواهان ترک پرسپوليس از سوي او بودند، درنهايت يگان ويژه آنها را از ورزشگاه بيرون کرد.

 

* تعداد زيادي از هواداران پرسپوليس که حاضر به ترک ورزشگاه نشده بودند، ضمن شعار عليه حميدرضا سياسي، رئيس هئيت مديره پرسپوليس، وعده دادند که فردا در ورزشگاه درفشي‌فر و در محل تمرين پرسپوليس حاضر خواهند شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها