کد خبر: ۲۵۰۱۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
سرمربی پرسپولیس می گوید مگر باید برای پرسپولیس از کره ماه مربی بیاورند. وی همچنین معتقد است که نباید میان بازیکنانی که یک روز برای این تیم بازی کرده اند و امروز در جایگاه مربی گری قرار گرفته اند تبعیض قائل شوند.
به گزارش ایسنا، حمید درخشان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: به جرات می گویم بازی نسبتا قابل قبولی نسبت به هفته قبل داشتیم، موقعیت های بسیاری داشتیم که از دست دادیم و رفته رفته این مشکل را برطرف می کنیم.

وی با تبریک به نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: به آن ها تبریک می گویم که یک امتیاز در تهران به دست آوردند.

سرمربی پرسپولیس : من غریبه نیستم. من برای پرسپولیس بازی کرده ام نباید تبعیض قائل شویم، مگر باید از کره ماه برای پرسپولیس مربی بیاوریم، من تیم را در رده نهم تحویل گرفته ام، باید خوشحال هم باشیم که یک امتیاز به دست آورده ایم. شاید اگر می باختیم سر من را می بریدند. جگر شیر می خواست کسی بیاید و این تیم را تحویل بگیرد. این تیم هم بدنی و هم تاکتیکی خراب است.

درخشان در پاسخ به اینکه هوادان نسبت به نحوه کنار رفتن علی دایی و نوع جابجایی او معترض هستند، گفت: هواداران تیمشان را دوست داشته باشند و به جابجایی مربی کاری نداشته باشند و تیم خود را تشویق کنند.

سرمربی پرسپولیس افزود: فشار روحی روانی بر روی بازیکنان زیاد است و تخریب شده اند، بازیکنان ما از نظر بدنی خیلی عقب هستند و به شدت در بازی امروز کند بودند، به شما قول می دهم این آمادگی را به حد ایده آل برسانیم و این به دلیل این است که در گذشته شرایط بدنی آن ها را به سطح مناسبی نرسانده اند، تیم ما خوب تمرین نکرده و مشکلات بدنی اش امروز در بازی دیده شد.

وی در باره اینکه شما تنها بیست دقیقه تیم را تمرین داده اید اظهار کرد: ما بیست دقیقه فقط کار ریکاوری انجام دادیم. کسی با 20 دقیقه نمی تواند کار فنی انجام دهد، مسائل تاکتیکی نیاز به زمان دارد، و تنها با شناخت بازیکنان میسر می شود. همانطور که امروز دیدید جای حمید علی عسگر را با هادی نوروزی عوض کردیم هرچند نه به صورت کامل اما تعویض نتیجه بخشی بود.

درخشان درباره دعوت ازعلی کریمی و عدم پذیرش او نیز بیان کرد: تشکر می کنم که علی کریمی جواب من را داده است، یکبار دیگر شخصا با او صحبت می کنم که اگر تمایلی داشت در کنار تیم حضور داشته باشد و به ما کمک کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به ایسنا و در این خصوص که تیم را در پایان فصل با چه جایگاهی نحویل می دهید گفت: مطمئن باشید پایان فصل جایگاه خیلی بهتری را خواهیم داشت. می خواهید تضمین بدهم؟ قول قهرمانی نمی دهم، اما در بین چهار تیم اول خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها