کد خبر: ۲۴۹۸۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۲۰ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران اظهار داشت: فردا روز مهمی است و بازی فردا برای ما بسیار مهم است و باید از تمام داشته‌های خود استفاده کنیم تا به ۳ امتیاز حیاتی این مسابقه برسیم.

وی افزود: با توجه به تمرینات خوب و صحبت‌هایی که با بازیکنان داشته‌ایم، آنها انگیزه بالایی دارند و باید دست به دست هم بدهیم تا یک روز خوب را برای ذوب‌آهن رقم بزنیم.

گل‌محمدی در مورد مصدومان و محرومان تیمش در دیدار فردا گفت: ۴ بازیکن خود را در اختیار نداریم. مسلمان و پهلوان در اردوی تیم ملی امید هستند و سانتوس هم محروم است. سینا عشوری نیز با توجه به مشکل سربازی نمی‌تواند فردا برای ما به میدان برود.

وی ادامه داد: فردا باید از بازیکنانی استفاده کنیم که تا الان برای ما بازی نکرده‌اند مانند حق‌وردی که بازیکنی ۲۱ ساله است. او بازیکن قابلی است اما تا الان فرصت بازی به او نرسیده است، ولی تمرینات خوبی داشته است و فکر می‌کنم از عهده کار بربیاید.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که با توجه به احتمال تغییرات در تیم‌های لیگ برتری، آیا از سوی مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اولتیماتومی به وی داده شده است یا خیر بیان داشت: در جلسه‌ای که چند روز گذشته داشتیم صحبتی در این مورد مطرح نشد و مسئولان باشگاه کماکان حمایت خود را از کادرفنی اعلام کرده‌اند.

گل‌محمدی اظهار داشت: ما از لحاظ کیفی تیم خوبی هستیم و فقط در نتیجه‌گیری مشکل داریم. متأسفانه در بخش دفاعی اشتباهات فردی زیادی داشتیم و تمامی آنها به گل تبدیل شد و می‌توان گفت که اسیر اتفاقات بازی شدیم. کارشناسان و مردم از عملکرد کیفی ما رضایت دارند ولی باید در آینده نتایج خود را جبران کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد هزینه ۱۴ میلیاردی ذوب‌آهن و عدم نتیجه‌گیری بازیکنان جذب شده افزود: اکثر تیم‌ها مبلغی بالای ۸ تا ۱۰ میلیارد هزینه کرده‌اند. تا جایی که توانستیم بازیکنانی که در پست‌های مختلف نیاز داشتیم را جذب کردیم و سعی کردیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم اما تغییرات زیادی داشتیم و به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز داریم. البته ۸ هفته زمان کمی نیست اما به زمان بیشتری نیاز است تا به اهداف خود برسیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان در نیم فصل دوم بیشتر به کار می‌آیند. البته استفاده از جوانان هزینه دارد و این کار باید روی اصول پیش برود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها