کد خبر: ۲۴۹۸۶۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به ایام پایانی فصل تابستان و افزایش خریدهای آغاز سال تحصیلی برای دانش‌آموزان، رعایت توصیه‌های پلیسی را برای پیشگیری از دام سارقان مهم دانست.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به ایام پایانی فصل تابستان و افزایش خریدهای آغاز سال تحصیلی برای دانش‌آموزان، رعایت توصیه‌های پلیسی را برای پیشگیری از دام سارقان مهم دانست.



سرهنگ حسن سماواتی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به استادان، معلمان و مربیان، اولیای گرامی و تمامی دانش آموزان عزیز گفت: با توجه به اینکه بیشتر خانواده‌ها در این ایام خریدهای سال تحصیلی خود را انجام می‌دهند سارقان از کوچکترین غفلت برای دزدی اموال آنها استفاده خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: شلوغی و ازدحام جمعیت در مراکز خرید و فروشگاه‌ها باعث می شود که مجرمان فرصت بهتری برای سرقت داشته باشند.

 

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: خانواده‌ها به ویژه بانوان بهتر است از همراه داشتن اشیای قیمتی و زیور آلات همراه خود به بازار و مراکز خرید خودداری کنند.

 

وی با اشاره به این که پول زیاد باعث طمع سارقان می شود، گفت: مردم باید برای خرید بیشتر از کارت های اعتباری استفاده کنند و در هنگام استفاده از کارت های اعتباری نیز از در اختیار قرار دادن رمز کارت به فروشندگان و افراد دیگر خودداری کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها