کد خبر: ۲۴۹۶۳۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: اگر مقابل سپاهان به برتری برسیم از ورزشگاه تا حرم امام رضا (ع) پیاده می‌روم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سایت باشگاه پدیده، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از گذشت هفت هفته می‌توانیم راه اصولی خود را انتخاب کنیم و مسائل تاکتیکی را مورد بررسی مجدد قرار دهیم. در حال حاضر نیاز خاصی به تغییرات زیاد نداریم. خوشبختانه در بحث روانی هم روند تیم مثبت بوده است. در 15 دقیقه پایانی دیدار مقابل استقلال خوزستان از لحاظ بدنی و روحی و موج حملات خوب بودیم و توانستیم به حریف ضربه بزنیم.
 
وی افزود: فردا با سپاهان که یکی از تیم‌های خوب ایران و آسیاست بازی داریم. اگر در بازی فردا به پیروزی برسیم من خودم با پای پیاده از ورزشگاه ثامن به زیارت امام رضا (ع) می‌روم.
 
سرمربی پدیده درباره بازیکنان این تیم یادآور شد: یکی از بحث‌های ما این بود که می‌گفتند بازیکنان خارجی پدیده کیفیت لازم را ندارند، اما در حال حاضر این بازیکنان بهترین مدافعان ایران هستند. امیدوارم دوستان به اشتباهات‌شان اعتراف کنند. برخی گفتند چرا میلاد غریبی را گرفتیم که در ذوب آهن ذخیره است. متاسفانه در فوتبال ما گوش شنوا کم است. ما به اندازه پولی که داشتیم بازیکن گرفته‌ایم. من با یک دفاع صحبت کردم که او را به پدیده بیاورم اما این بازیکن یک میلیارد و 800 میلیون پول می‌خواست. من صد درصد از انتخاب بازیکنانم راضی هستم و هر روز کیفیت آنها بهتر می‌شود.
 
مرزبان درباره تغییرات کادر فنی سپاهان و تاثیر آن بر عملکرد آنها خاطرنشان کرد: باید ببینیم چه تغییراتی در ساختار تیمی آنها به وجود می‌آید.
 
بازی پدیده و سپاهان روز پنجشنبه از ساعت 16 و 45 در استادیوم ثامن‌الائمه مشهد برگزار می‌شود.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها