کد خبر: ۲۴۹۶۲۶
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،علی دایی با بیان اینکه هواداران دایی را فراموش کنند و پرسپولیس را تشویق کنند،‌اظهار داشت:‌از چند روز پیش چند روزنامه این اتفاقات را پیش‌بینی کرده بودند و این نشان می‌دهد که این مسائل برنامه‌ریزی شده بود و از همان اسفندماه سال قبل که صحبت‌هایی را علیه وزارت مطرح کردند از آن زمان جلوی ما ایستادند.
 
وی ادامه داد: علی دایی راحت می رود و از این پس هیچ مصاحبه‌ای علیه پرسپولیس نخواهید دید چون دوست دارم تیمم موفق باشد.
 
دایی در مورد اینکه دو سرمربی به تمرین پرسپولیس آمده‌اند،‌گفت:‌اول باید به طور قانونی به من اعلام می ‌کردند که سرمربی پرسپولیس نیستم اما آنها قانون سرشان نمی‌شود چون فوتبالی نیستند. اگر بودند با حکم من را برکنار می‌کردند و من هم امروز برای خداحافظی می آمدم. تا الان هیچ نامه‌ای از مدیرعامل به دستم نرسیده که بدانم سرمربی نیستم البته این حق طبیعی باشگاه است که من را برکنار کند و من هم اصلا ناراحت نیستم و فقط امیدوارم پرسپولیس لطمه نخورد.
 
سرمربی سابق پرسپولیس تأکید کرد: سیاسی از فوتبال سر در نمی‌آورد. او باید دنبال تراکم و ماده صد و در آنجا موفق‌تر خواهد بود. ما در جلسه‌ای که داشتیم تأکید کردم اگر با دایی مشکل دارید پرسپولیس را وارد حاشیه نکنید اما متأسفانه دنبال مسائل دیگر هستند و فکر می‌کنند با این کارها دایی از چشم مردم می‌‌افتد در حالی که نمی‌دانند من با این اقدامات بیشتر در دل مردم جای می‌گیرم. آنها برای رسیدن به اهدافشان هر کاری که توانستند کردند.
 
دایی در مورد اینکه اسپانسر پرسپولیس امروز به بازیکنان این تیم پول داده است، گفت:‌ از این موضوع خوشحالم و امیدوارم بازیکنان به پول‌هایشان برسند.حتی بتوانند پول‌های فصل قبل‌شان را هم دریافت کنند. حداقل با رفتن من بهانه‌ای شود که این مشکلات برطرف شود تا بازیکنان به جای تمرین کردن به بازی فکر کنند. یک روز‌ آمدم و یک روز هم می‌روم اما با توجه به بازی‌های بعدی پرسپولیس ببینید در چه زمانی ما را برداشتند.
 
دایی در پاسخ به این سوال که آیا شما از هواداران خواستید تا به تمرین نیایند، تأکید کرد: مگر من مسئول هواداران هستم؟
 
وی در مورد اینکه سرمربی جدید هم به سر تمرینات آمد،‌گفت: تمام چیزهایی که انجام می‌دهیم بر خلاف قانون است. اگر ما در اروپا بازی کردیم و قانون آنها را دیدم پس دیگر این مسائل برای ما غیر قابل قبول است. آنجا خیلی راحت به مربی فصل قبل صحبت می‌کنند و از او تشکر هم می‌کنند و می‌گویند از امروز دیگر نمی‌توانیم با شما ادامه همکاری کنیم اما اینجا یک اس‌ام‌اس هم نمی‌دهند.دیدید که چطور آقای صالحی در برنامه 90 در مورد تیم ملی گفت که ما هیچ تلاشی نکردیم و چطور مسائل آن زمان را ماست مالی کردند الان هم من و همکارانم در تمرین حاضر شدیم تا دیگر بهانه‌آی دست آقایان نباشد. فقط یک نامه رسمی آن هم از سوی مدیرعامل به ما بدهند. سیاسی به عنوان رئیس هیأت مدیره نمی‌تواند این کار را کند چون قانونی نیست و من او را ملاک نمی‌دانم. هواداران نیز باید به خاطر پرسپولیس متحد باشند.
 
دایی در مورد اینکه درخشان سرمربی موقت پرسپولیس است، گفت: از این مسائل خبر ندارم.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها