کد خبر: ۲۴۹۰۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
دیده بان آزادی روزنامه‌‌نگاران نگرانی خود را از سلامتی روزنامه نگار عراقی ربوده شده توسط داعش در روستای "سمره" واقع در شرق تکریت، ابراز داشت.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از شبکه العربیه، این روزنامه نگار عراقی و برادرش به دلیل نپذیرفتن حضور داعش در استان صلاح الدین توسط داعش دستگیر شدند و آنها تهدید کردند که یا اعدامشان می‌کنند یا سر آنها را در حضور مردم قطع می‌کنند.

در بیانیه ای که دیروز یکشنبه از سوی این دیده‌بان صادر شد؛ از دولت عراق و مجلس و نیروهای امنیتی عراقی در استان صلاح الدین خواسته شده تا از تمامی ظرفیت ها و تلاش‌های خود برای آزادی وی و جلوگیری از یک حکم غیرانسانی و وحشیانه جلوگیری کنند.

نماینده دیده بان آزادی روزنامه ها در استان صلاح الدین عراق گفت: نیروهایی از داعش به روستای سمره در شرق تکریت حمله بردند و بیش از 20 نفر را گروگان گرفتند که " رعد محمد رمضان " عکاس شبکه "سما صلاح الدین " نیز در بین آنها بوده است و به ادعای عدم همکاری با داعش ربوده شده است.

وی همچنین به نیت داعش اشاره کرد و افزود که آنها در پی اجرای حکم رمضان هستند چرا که بیانیه ای که داعش داده است از اجرای حکم در بازار " البورصه" در وسط منطقه " العلم " خبر داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها