کد خبر: ۲۴۹۰۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
حدادي‌فر:
قاسم حدادي فر هافبک ملي پوش تيم ذوب آهن تاکيد کرد شکست برابر سايپا شوک بدي بود که به همه بازيکنان تيم وارد شد و اميدوارم اين شرايط تا روز بازي با پيکان برطرف شود.
به گزارش "ورزش سه"، حدادی فر در خصوص آخرین وضعیت تیمش مي گويد: متاسفانه به نظر می رسد ذوب آهن به لحاظ روحی دچار وضعیت نامطلوبی شده است. ما طی هفته های گذشته ۴ بار بازیکن اخراجی داشتیم که این برای ۷ هفته آمار نگران کننده ای است. شکست ما برابر سایپا فقط به خاطر این بود که ما پس از دریافت گل به لحاظ روحیه تیمی برهم ریخته شدیم و نتوانستیم خودمان را جمع و جور کنیم. البته مسئولان باشگاه و کادر فنی تمهیدات لازم را برای بازگرداندن شرایط عادی به تیم در نظر گرفته اند و امیدوارم این راهکارها مثمرثمر باشد.

او با اشاره به بازی بعدی تیمش مي گويد: متاسفانه هنوز نتوانسته ایم در لیگ این فصل برد کسب کنیم و این برای تیم ما به نوعی بحرانی روحی تبدیل شده است. اعضای تیم نسبت به این موضوع حساس شده اند و فکر می کنم با کسب یک پیروزی در دیدار با پیکان شرایط روحی ما به کلی فرق کند.

حدادی فر درباره بازی پیکان مي گويد: این تیم پس از چند هفته موفق به کسب یک برد شده و قطعا به لحاظ روحی در شرایط بهتری نسبت به گذشته قرار دارد. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که تیم پیکان از دروازه بان خوبی بهره می برد که تا اینجا در کسب بعضی از امتیازات این تیم نقش موثری داشته است در ضمن گل زدن به رحمتي سخت است. در دیدار با پیکان میزبان هستیم و باید از این موقعیت نهایت استفاده را ببریم. تیم ما محکوم به برد است چون مطمئن هستم اگر در این بازی هم نتیجه نگیریم اوضاع روحی تیم از این هم بدتر خواهد شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها