کد خبر: ۲۴۹۰۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، سرخیو رومرو دروازه‌بان تیم سمپدوریا شایعات موجود درباره‌ی رد پیشنهاد منچستر یونایتد از جانب خودش را بی‌اساس خواند و تاکید کرد او هرگز پیشنهاد «یکی از برترین باشگاه‌های جهان» را رد نمی‌کند. پس از اتمام نمایش خوب این ملی‌پوش آرژانتینی در جام جهانی، از انتقال او به تیمی خارج از سری آ صحبت می‌شد، تیمی که بنا به گزارش‌ها یونایتد بود.

رومرو فصل گذشته ـ که به صورت قرضی در خدمت موناکو بود ـ به ندرت بازی می‌کرد و حالا امیدوار است تا با یک بازگشت چشمگیر به سری آ در این فصل، یونایتد را به جذب خود ترغیب کند. «من دو یا سه گزینه داشتم، اما هیچ کدام از آن‌ها به نتیجه‌ی مثبتی نرسید. من نخواستم با رفتن به بنفیکا پول بیشتر به‌دست بیاورم و همچنین دیدم که نوشته‌اند من پیشنهاد یونایتد را رد کرده‌ام. اما به نظر شما آیا کسی می‌تواند از پذیرفتن پیشنهاد یکی از برترین باشگاه‌های جهان امتناع کند؟»

«حالا می‌خواهم ارزش‌هایم را این‌جا نشان بدهم، تا بتوانم جایگاه خودم را به‌دست بیاورم. با رئیس، مدیر ورزشی و سینیشا میهایلوویچ سرمربی صحبت کردم. مربی به من گفت که باید خوب کار کنم. او به من فرصت بازی خواهد داد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها