کد خبر: ۲۴۹۰۲۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،درخشان در گفت و گوی اختصاصی با "ورزش سه"، از ناراحتی این روزهایش، از نتیجه نگرفتن پرسپولیس می گوید: حمید درخشان با اشاره به اینکه پرسپولیس فرصتی برای جلب رضایت هوادارانش ندارد تیم هایی بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس هواداران زیادی دارند که تحمل نتیجه نگرفتن را ندارند. آنها علاقمند هستند و وقتی ما را در کوچه و خیابان می بینند ابراز دل نگرانی می کنند و ما می دانیم به مردم چه جوابی بدهیم. به هر حال تیم پرسپولیس بازیکنان جوانی دارد که شاید اگر در هر تیم دیگری بودند به آنها می شد یک فصل فرصت داد. اما تیم های بزرگ این اجازه را به مربیانشان نمی دهند. آقای دایی باید بنشیند عملکرد تیمش را در 7 هفته اول بازبینی کند و ببینند کجای کارش ایراد داشته.

درخشان با اشاره به اینکه 7 هفته زمان زیادی است ادامه داد: قاعدتا تیم پرسپولیس باید بعد از 6،5 هفته روندش رو به بهبودمی رفت و به جمع بندی مثبتی می رسید. این تیم مقابل تراکتور بازی قابل انجام داد اما فکر ضدحملات را نکرده بود، متاسفانه نتایج این تیم باعث می شود تا تصمیم گیری جدی در رابطه با آنها صورت بگیرد.

درخشان افزود: من اگر جای دایی بودم در پرسپولیس می ماندم تا هیات مدیره و مدیرعامل بررسی کنند که چه کاری برای پرسپولیس بهتر است. به خاطر اینکه وقتی آدم با تیمی قرارداد می بندد، باید تا پایان پای حرفش بایستد مگر اینکه از خواست تصمیم گیرنده ای مثل مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم گیری نهایی را انجام دهند که نظرشان تامین شده یا نه؟ به هر حال آرزو دارم که پرسپولیس هر چه زودتر از این بحران خارج شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها