کد خبر: ۲۴۹۰۲۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
استيلي:
حميد استيلي سرمربي راه آهن اعتقاد دارد تيمش برابر صبا خوب بازي کرد و رفته رفته شرايط بهتري پيدا مي کنند.
به گزارش پایگاه 598،استیلی پیش از بازی حساس با تراکتورسازی در تبریز گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

بچه ها به خودباوری رسیده اند

در حال حاضر اوضاع تیممان خیلی خوب است و مقابل صبا استحقاق 3 امتیاز را داشتیم، حتی یک پنالتی ما گل نشد اما رفته رفته بچه ها به خودباوری رسیدند. تیم ما بازیکنان جوانی دارد و به همین خاطر طول می کشد تا همه هماهنگ شوند و شرایط ایده آل را پیدا کنند در حال حاضر مشکلات زیادی داریم و بازیکنان و کادرفنی تحت فشار هستند، مشکلات مالی و مالکیتی در باشگاه وجود دارد و امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات حل شود.

باید خارجی ها را ببینیم

این روزها به دنبال نفرات جایگزین هستیم تا خط دفاعمان را تقویت کنیم، دربازی قبلی از علی عظیمی که مهاجم است در پست دفاع استفاده کردیم و مجبوریم در این بازی هم از یکی، دو بازیکن در خط دفاع کمک بگیریم. قرار است مدافعان خارجی در تمرین حضور پیدا کنند و ما آنها را محک بزنیم چون نمی خواهیم از روی فیلم بازیکن انتخاب کنیم.

غلامی بهترین بازی ما بود

محمد غلامی در بازی با صبا بهترین بازیکن ما بود. پنالتی زن های تیم ما رامین رضاییان، غلامی و منوچهری هستند فکر می کنم رضاییان توانایی زدن پنالتی را دارد و شاید در این بازی شرایط ایده آل برای پنالتی زدن را نداشت و این خیلی طبیعی است.

شیث یک ماه نیست

شیث آسیب دیده است و حدود یک ماه نمی تواند ما را همراهی کند. البته مصدومیت شیث مربوط به راه آهن نمی شود و از قبل است. او روی پای مصدومش کار کرده و به همین دلیل شرایطش بدتر شده. حامد نورمحمدی هم مصدوم است و به همین خاطر ما مجبوریم از بازیکنانی مثل عظیمی و منوچهری در خط دفاع استفاده کنیم.

منتظر رای دادستانی هستیم

فعلا منتظر هستیم تا دادستانی رای نهایی را صادر کند. کاری از دست ما برنمی آید و فقط امیدوارم این مشکلات حل شود چون در صورتی که تکلیف مالکیت روشن شود از لحاظ روحی روانی هم بازیکنان بهتر می توانند کار کنند.

خطیبی تیم خوبی ساخته

به نظر من رسول خطیبی تیم خوبی درست کرده و چون با هواداران هم زبان است ارتباط خوبی بین تیم و هواداران برقرار شده، مردم تبریز از او حمایت کردند تا تراکتور به این جایگاه رسید. ما بازی سختی جلوی تراکتور داریم چون این تیم بازیکنان موثر در خط حمله مانند ادینهو دارد. این تیم را خوب آنالیز کردیم و چون بازیکنان ما تاکتیک پذیر هستند مطمئن هستم خوب کار می کنند. ما برای یک بازی خوب به تبریز می رویم.

شکایت کردم

قطعا از نتایج پرسپولیس به عنوان یک هوادار ناراحت هستم. به نظر من در این شرایط باید همه کمک کنیم تا تیم نتایج بهتری بگیرد. این تیم ابزار لازم را دارد و فقط باید مشکلات حل شود. من در مورد دایی حرفی نزدم و از سایتی که این خبر را منتشر کرده شکایت کردم و شکایتم را پیگیری می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها