کد خبر: ۲۴۸۹۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
رسول خطيبي سرمربي تراکتورسازي موفق شده بهترين خط حمله ليگ را از آن خود کند. خطيبي موفق شد پرسپوليس را در ورزشگاه آزادي با اختلاف گل بالا شکست دهد و حالا با اين نتيجه تراکتور يکي از مدعيان قهرماني شده است.
به گزارش پایگاه 598،خطیبی بعد از این برد شیرین در آستانه بازی با راه آهن گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

تغییر تاکتیک دادیم


نیمه اول پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و موقعیت های زیادی داشت اما بچه ها در زمین چیزهایی که گفته بودیم را خوب انجام دادند، بین دو نیمه در رختکن با بچه ها صحبت کردم که کامل نمی توانم توضیح دهم اما به آنها گفتم کارهایی که در تمرینات به شما گفتم را انجام دهید، گفتم زمان آنالیز و در فیلم هایی که دیده بودید نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را گفته بودم، با تغییر تاکتیکی که دادیم به زمین رفتیم و بعد از گلی که خوردیم شرایط سختی داشتیم. از دقیقه 60 به بعد بازی مال ما شد و بچه ها فعل خواستن را صرف کردند. نیمه اول باید بگویم پرسپولیس فوق العاده بود اما نیمه دوم مال ما بود. به بچه ها گفته بودم که دست خالی نباید برگردید و این برد برای ما خیلی شیرین بود.

اول و آخر بازی با علی آقا دست دادم

من اول بازی با علی آقا دست دادم و با هم احوالپرسی کردیم، علی دایی بزرگ ماست و چندین سال است که ما با هم رفیق هستیم. ما به همدیگر احترام می گذاریم و هیچ مشکلی نداریم فوتبال همین است و برد و باخت دارد. در نیمه اول پرسپولیس می توانست برنده بازی باشد اما در نیمه دوم ما از موقعیت ها خوب استفاده کردیم و بازی باخته را بردیم، در فوتبال برد و باخت داریم اما من هیچ وقت رفاقت را نمی بازم، آخر بازی هم به علی آقا هم خسته نباشید گفتم.

من کاری به دیگران ندارم

اینکه می گویند توقع هواداران بالا می رود یا هر حرف دیگری یا اینکه ما باید در هر بازی سه، چهار گل بزنیم فکر من را مشغول نمی کند. من کاری به دیگران ندارم و می خواهم تفکرات خودم را برای تیمم و بازیکنانم پیاده کنم، من تراکتور و شهرم را دوست دارم و می خواهم موفق شوم. ما تیم تهاجمی داریم و در هر تمرین روی چارچوب کار می کنیم. تمرینات خاصی داریم و بازیکنان شوت های داخل چارچوب و تمرینات هجومی زیادی انجام می دهند. من اعتقاد دارم که وقتی در تمرینات هجومی کار می کنیم، در بازی ها هم روحیه بازیکنان برای گل زدن بالا می رود.

ادینهو با پاس گل کامل می شود

من با ادینهو صحبت کردم، این بازیکن خیلی حرفه ای است و واقعا با تمام تیم رفیق شده است. ادینهو گل های بسیار زیبا و حساسی برای ما زده و تلاشش را می کند. من به ا و گفته ام اگر پاس گل هم بدهد عالی می شود که در بازی با نفت مسجدسلیمان هم همین کار را کرد، از حامد لک هم راضی هستم. در واقع از همه بازیکنانم راضی هستم، اگر روزی نتیجه نگیریم از خودم رضایت ندارم نه از بازیکنانم.

راه آهن را دست کم نمی گیریم

این بازی برای ما تمام شد، ما نباید در باد این برد بخوابیم. باید تمریناتمان را برای بازی با راه آهن با روحیه انجام دهیم و این تیم را دست کم نگیریم. راه آهن تیم حرفه ای است و ما احساس مسوولیت می کنیم و چون می خواهیم جواب محبت هواداران را بدهیم خیلی خوب خودمان را نشان می دهیم. درست است که استیلی تیمش را دیر بسته اما فوتبال تماشاگرپسندی را ارائه می دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها