کد خبر: ۲۴۸۹۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
دلیل بسیاری از مصدومیت های فوتبالیست ها در ایران، زندگی غیر حرفه ای آن ها در خارج از زمین فوتبال است.
علی دایی پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی اشاره ظریفی به زندگی خصوصی بازیکنان فوتبال داشت.

 

او در پاسخ به این سوال که دلیل مصدومیت های بازیکنان پرسپولیس چیست گفت: «ما زمین تمرینی خوبی نداریم و به خاطر زمین تمرین مان مصدوم زیاد دادیم. البته زندگی بیرونی این بچه ها هم خیلی موثر است. متاسفانه روی زندگی بیرونی شان کنترلی نداشتیم که مصدوم شان کرده است. زندگی بیرونی این بچه ها باید درست شود.»

 

اشاره دایی به زندگی خصوصی بازیکنان موضوعی است که بارها مورد توجه اهالی فوتبال قرار گرفته و عدم نظارت باشگاه ها بر زندگی بازیکنان به عنوان یکی از آفت های فوتبال ایران شناخته می شود.

 

دایی در رختکن هم بازیکنان را بی نصیب نگذاشت و گفت: «شنیدم که بعضی‌ها می‌گن چرا پرسپولیس مصدوم داره... می‌گن تمرین‌های بدنسازی و دکترها مشکل دارن! عزیز من... شما مواظب زندگی‌ات باش، شما مواظب بیرونت باش، شما مواظب خوابیدن و بیدار شدنت باش، دکترها و مربی‌ها کارشون رو درست انجام می‌دن. اینها نمی‌تونن جدا از تایم تمرین بیان بیرون و مواظب شما باشن!»

 

او محمد عباس زاده را مورد حملات شدید خود قرار داد: «طرف پارسال اومده و چهار تا بازی کرده، حالا به جای اینکه بهتر بشه و قدر یکسری چیزها رو بدونه، ماجرا عوض شده. یه موبایل گرفته دستش و همه‌اش توی این برنامه‌ها داره چرخ می‌زنه. فکر می‌کنن فوتبال بازی کردن اینه که دور موهاشونو بزنن و فوکول درست کنن!»

 

اینکه دایی پس از یک سال و نیم سرمربیگری پرسپولیس نتوانسته بر زندگی شخصی بازیکنان خود احاطه پیدا کند موضوع عجیبی است.

 

این در حالی است که تمام مسائل حاشیه ای در زندگی خصوصی بازیکنان، در مورد بازیکنان سایر تیم ها از جمله استقلال هم وجود دارد اما سرمربی پرسپولیس هنوز نتوانسته مثل امیر قلعه نویی بر زندگی خصوصی بازیکنان خود نظارت داشته باشد تا آن ها را از حاشیه ها دور کند.

 

علاوه بر این، محمد مایلی کهن هم مدتی پیش این موضوع را مطرح کرد که در فوتبال دنیا مربیان یک ساعت پیش از شروع تمرینات در زمین حاضر هستند و تمام تمرکز خود را روی تمرین می گذارند. ولی دایی علاوه بر اینکه در تمرین روزنامه می خواند، گاهی اوقات فرزند خود را به تمرین می برد و با او سرگرم می شود.

 

در چنین شرایطی آیا کادر فنی پرسپولیس می تواند از بازیکنان توقع داشته باشد که زندگی شخصی حرفه ای داشته باشند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها