کد خبر: ۲۴۸۸۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
کرار:
هافبک تهاجمی عراقی استقلال گفت: «اعتقاد دارم اگر مسجد سلیمان مثل دیدار مقابل ما برابر همه تیم‌ها بازی کند در هر بازی به پیروزی می‌رسد.»
جاسم کرار از اینکه شرایطی بهتر نسبت به فصول پیش خود در لیگ برتر ایران را تجربه می‌کند خوشحال بود و انتظار داشت که آقای گل لیگ برتر از جمع بازیکنان تیمش باشد.

 

* از برد مقابل نفت مسجدسلیمان صحبت نمی‌کنی؟

- بازی خیلی سختی بود. نفت مسجد سلیمان مقابل ما هجومی بازی کرد. گرمای هوا هم در بازی تاثیرگذار بود، ولی خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

 

* مسجدسلیمان را چطور دیدی؟

- مسجد سلیمان تیم بسیار خوبی بود که فوتبال را هجومی بازی می‌کرد. اعتقاد دارم اگر مسجد سلیمان مثل دیدار مقابل ما برابر همه تیم‌ها بازی کند در هر بازی به پیروزی می‌رسد.

 

* عملکرد خودت در این بازی چطور بود؟

- از یک موضوع ناراحتم. دو، سه بازی است که در امر گلزنی موفق ظاهر نشده‌ام. باید تلاش کنم دوباره برای استقلال گلزنی کنم.

 

* می‌دانی خط حمله شما در این فصل خوب کار کرده و سه بازیکن سه گله دارید؟

- خدا را شکر. خدا را چه دیدید شاید امسال آقای گل از استقلال باشد البته بازیکنان ما ابتدا دوست دارند تیم موفق باشد سپس به فکر موفقیت خود هستند.

 

* در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان کمی عصبی به نظر می‌رسیدی؟

- نه عصبی نبودم، در نیمه اول دوست داشتم هر چه زودتر به گل برسیم که خدا را شکر قاضی این کار را انجام داد. موضوع دیگری که باید بگویم این است که این روزها بازیکنان ما در شرایط خیلی خوبی قرار دارند. شما به عملکرد فروزان در این چند بازی نگاه کنید، محمد قاضی و سجاد شهباززاده فوق‌العاده کار کردند و همچنین آرش برهانی که در امر موقعیت سازی بسیار خوب عمل می‌کند. ما باید این روند را ادامه دهیم.

 

* این هفته به مصاف نفت تهران خواهید رفت؟

- نفت تیم خوبی است. منصوریان یک مربی جوان و خوشفکر است. ما در این بازی نیاز به حمایت هواداران داریم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

 

* صحبت دیگری نمانده؟

- از لطف هواداران ممنون هستم. وقتی نام مرا در استادیوم صدا می زنند از نظر روحی در شرایط خوبی قرار می گیرند. ما طرفداران خیلی خوبی داریم. این فصل از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارم. امسال فقط می خواهم تمرین کنم تا با آمادگی بالا در مسابقات ظاهر شوم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها