کد خبر: ۲۴۸۸۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
روانشناس معروف سریال ساختمان پزشکان گفت: «ملوان با شکست پرسپولیس ثابت کرد كه غول‌کش است.»
بهنام تشکر از انزلی‌چی‌ها دو آتشه‌ای است که به طور جدی اخبار مربوط به ملوان را پیگیری می‌کند. البته یک استقلالی تمام عیار نیز هست و این روزها تیم محبوبش در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. پس از برد تیم‌ملی والیبال مقابل آمریکا در رقابت‌های جهانی لهستان، تشکر اقدام به انتشار پستی در اینستاگرامش کرد و بازی خوب ملی‌پوشان والیبال را ستود.

 

به همین بهانه با او همکلام شدیم و گپی فوتبالی با هم زدیم که شما را به خواندن آن دعوت می‌کنیم.

 

* پس از برد تیم والیبال پستی در اینستاگرام‌تان منتشر کردید.

- واقعا از برد ایران لذت بردم. ما در دو بازی جام جهانی شاخ دو غول را شکستیم. اول ایتالیا و بعد هم آمریکا. این برد خیلی دلچسب بود و توانستیم انتقام باخت در لیگ جهانی را بگیریم. پس از این بازی خیلی خوشحال بودم و می‌خواستم هر طور شده شادی‌ام را با بچه‌ها تقسیم کنم و برای همین در فضای مجازی به بچه‌ها تبریک گفتم.

 

* فکر می‌کنید با این دو بردی که کسب کردیم می‌توانیم به حضور در فینال خوشبین باشیم؟

- درست است که دو حریف بزرگ را همین ابتدای کار شکست داده‌ایم ولی باید برای حضور در فینال خیلی جدی‌تر از اینها به قضیه نگاه کنیم. ما پتانسیل بالایی در والیبال داریم ولی قهرمان شدن در جهان نیاز به یک استراتژی و تدبیر ویژه دارد که امیدوارم در نهایت شاهد موفقیت تیم باشیم.

 

* به نظرتان کواچ جانشین خوبی برای ولاسکو بوده است؟

- او مربی قابلی است و در همین مدت کم نشان داده توانایی‌های زیادی دارد. کواچ هم خوب ارنج می‌کند و هم اینکه مدیریت درستی بر تیم دارد.

 

* برویم سراغ فوتبال، ملوان این روزها اوضاع خوبی ندارد!

- اینطور نیست، ‌ملوان تیم خوبی است و همیشه سخت امتیاز از دست می‌دهد. ضمن اینکه ملوان غول‌کش است و با شکست پرسپولیس این را ثابت کرد.

 

* ولی یکی دو هفته‌ای است که باز هم خوب نتیجه نمی‌گیرد؟

- به هر حال تیم فراز و فرود دارد و به نظرم این تیم پتانسیل قرار گرفتن در نیمه بالای جدول را دارد.

 

* سکوهای انزلی این روزها بر علیه ایراندوست است.

- این به حاشیه‌های تیم باز می‌گردد. من هم چون انزلی نیستم و از حاشیه‌ها بی‌خبرم نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم. ولی به شخصه به موفقیت ملوان در این فصل خوشبین هستم.

 

* ملوان این هفته در اصفهان به مصاف سپاهان رفت.

- دیدار مشکلی بود ولی همانطور که گفتم ملوان غول‌کش است و همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب نتیجه می‌گیرد. مطمئن بودم که ملوان با دست خالی اصفهان را ترک نمی‌کند. هر چند که سپاهان هم آن سپاهان همیشگی نیست.

 

* آن قدر انزلی‌چی هستید که برای تشویق ملوان به انزلی هم بروید؟

- در گذشته هم نشان دادم به تیم شهرم تعصب زیادی دارم و هر وقت توانستم و امکانش وجود داشته باشد به انزلی می‌روم تا کنار تیم باشم.

 

* استقلال هم که لیگ چهاردهم را خیلی خوب شروع کرده است.

- به نظرم این به تدبیر امیر قلعه نویی باز می‌گردد. او تیم خیلی خوبی بسته و دقیقا بر اساس نیازهای تیمش مهره خوب جذب کرده است. ضمن اینکه مدیریت خود امیرخان نیز بر تیم مزید بر علت شده. او خوب بلد است از بازیکنش بازی بگیرد.

 

* استقلال در این فصل مدعی قهرمانی است؟

- خیلی زود است از حالا راجع به قهرمانی لیگ صحبت کنیم اما همین که تیم قلعه نویی با تیزهوشی از همین ابتدای فصل امتیازات خوبی را جمع می‌کند می‌تواند به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مطرح باشد.

 

* سوژه اصلی امروز فوتبال ما موضوع تمدید قرارداد کی‌روش است.

- نمی‌دانم چرا این قضیه این قدر کش پیدا کرده. ما فرصت زیادی تا جام ملت‌های آسیا نداریم و باید هر چه زودتر تیم‌ملی کارش را آغاز کند.

 

* ‌ظاهرا مشکل اصلی رقم قرارداد کی‌روش است؟

- وقتی بازیکنان ما رقم‌های میلیاردی برای یکسال دریافت می‌کنند، توقع دارید کی‌روش که یک برند جهانی است، ‌چنین مبلغی را نخواهد؟

 

* به نظر شما حفظ کی‌روش ارزش چنین هزینه‌هایی را دارد؟

- او مربی بزگی است و امتحانش را در فوتبال ما پس داده. نمی‌خواهم بگویم او بهترین است ولی در حد توان خودش و بضاعت تیم‌ملی خوب کار کرده. ما که در حام جهانی توقع قهرمانی از تیم‌ملی را نداشتیم؟ به نظرم کی‌روش همیشه استراتژی درستی داشته و به خوبی توانسته در لحظه‌ها بهترین تصمیم را بگیرد.

 

* در صورت ماندن همه از او توقع قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارند؟

- به نظرم با مهره‌هایی که در اختیار داریم این مهم دور از دسترس نیست. او اشراف کاملی بر فوتبال ما دارد و با شناختی که پیدا کرده می‌تواند پس از سالها قهرمانی جام ملت‌ها را برای فوتبال ما به ارمغان بیاورد.

 

* راستی گفته می‌شود سری دوم مجموعه ساختمان پزشکان قرار است ساخته شود.

- من که چنین چیزی را نشنیده‌ام و کلا موضوع صحت ندارد و شخصا هم تمایلی به این کار ندارم.

 

* از طرفی گفته می‌شود احتمال داردسری دوم مجموعه پژمان نیز تولید شود؟

- از این موضوع کاملا بی‌اطلاع هستم.

 

* ‌و حرف پایانی؟

- از صمیم قلب امیدوارم تیم‌ملی والیبال بتواند در رقابت‌های جام جهانی به موفقیت برسد.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها