کد خبر: ۲۴۸۶۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
پديده- سپاهان. يک وجه مشترک وجود دارد. يک مربي به نام عليرضا مرزبان. کسي که تا همين دو سه سال پيش روي نيمکت سپاهان مي نشست و حالا بايد براي موفقيت پديده تلاش کند.
به گزارش پایگاه 598،گفتگوی مرزبان با "ورزش سه" را بخوانید:

کیفیت مهمتر از نتیجه است

بحث اصلی ما این است که کیفیت فوتبالی مان را بالا نگه داریم. ما دنبال فاکتورهایی می گردیم که تیبممان را بهتر به جلو ببریم. ما می خواهیم گروه های مختلفی در زمین تشکیل بدهیم و پیوندها را خیلی منظم بسازیم. برای ما فقط نتیجه مهم نیست بلکه انجام یک بازی زیبا و تنوع تاکتیکی هم برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد.

روی یووانویچ، پراهیچ و کینزویچ تحقیق کردم

دوست نداشتم در جذب بازیکنان خارجی اشتباه کنم. وقتی بازیکنانی برای اولین بار به ایران می آیند و تجربه بازی در لیگ ما را ندارند بهتر است که همزبان باشند تا احساس غربت نکنند. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا سه بازیکن همزبان خارجی را به پدیده بیاورم. آنها با کمک هم توانستند با شرایط زندگی و جو فوتبال ایران آشنا شوند. بر همین اساس احساس درون تیمی هم شکل گرفت تا آنها بتوانند روزهای موفقی را سپری کنند. اینها بازیکنان فوق العاده با کیفیتی هستند. از نظر من زمانی یک بازیکن خارجی باید به ایران بیاید که از بازیکنان ایرانی بهتر باشد. یووانویچ بازیکن خود من در مونته نگرو بوده، پراهیچ را هم از وقتی در فرانسه بازی می کرد می شناختم. کینزویچ هم فوق العاده با کیفیت است. من روی جذب این سه بازیکن تحقیق کردم و همینطور نبود که یکباره تصمیم به جذب آنها بگیرم. خوشحالم که در این کارم موفق بودم و آنها بازیکنان با کیفیتی نشان دادند.

از تقابل من و کرانچار حرف نزنید!

این بازی تقابل من و کرانچار نیست. تقابل دو تیم است. دو تا یازده نفر. هر تیمی که کیفیتش بالاتر باشد پیروز می شود. پس این بازی را سخت نکنید و اینقدر از تقابل من و کرانچار صحبت نکنید! همانطور که گفتم بحث ما روی کیفیت فوتبالی مان است. ما بعد از 90 دقیقه تسویه حساب می کنیم. می بریم، مساوی می کنیم یا می بازیم. آنوقت می توان درباره بازی صحبت کرد.

خاطره تلخی از سپاهان ندارم

از سپاهان خاطره تلخی ندارم. اصلا ، اصلا! زمانی که من جدا شدم، بعد از یک هفته به من گفتند برگرد و دوباره مربی باش که من هم قبول نکردم و هنوز هم از تصمیم که گرفتم پشیمان نیستم. در سپاهان یک اختلاف نظر در مورد شرایط عمومی تیم داشتیم ، اختلاف نظر در مورد قدم رو به جلو برداشتن. بحثی درباره جدایی برخی بازیکنان و آمدن یکسری دیگر مطرح شد که خیلی ساده بود. من گفتم که نمی توانم کار کنم . اتفاقا چند روز بعد از سوی مدیریت کلان باشگاه تماس گرفتند و خواستار بازگشت من شدند اما من تصمیمم را گرفته بودم.

دنبال انتقام نیستم

من با کل باشگاه سپاهان و مردم اصفهان رابطه خوبی دارم. عشق و احساسی که آنها به من دادند را هرگز فراموش نمی کنم. به همین خاطر از انتقام حرف نمی زنم و اصلا دنبالش نیستم. برای من مهم کیفیت بازی تیمم و بعد نتیجه گیری است.امیدوارم که موفق باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها